news-background
news-background

بازگشت جیم پارسونز به دنیای Big Bang Theory با آخرین قسمت Young Sheldon

پارسونز نقش «شلدون کوپر» را در «تئوری بیگ بنگ» بازی کرده است.

«جیم پارسونز» پیش از پخش آخرین اپیزود سریال «شلدون جوان» (Young Sheldon) وعده بازگشت به نقش «شلدون کوپر» و دنیای «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) را داده است.

در ویدیویی که «آیان آرمیتیج» در تیک‌تاک منتشر کرده، پارسونز حضور کوتاهی دارد. آرمیتیج می‌گوید: «خوب، ظاهراً [تیک‌تاک] فیلتر جدیدی دارد که نشان می‌دهد وقتی بزرگ شدید چه شکلی می‌شوید. نمی‌دانم چقدر دقیق است اما اجازه دهید امتحانش کنم.» پارسونز سپس به او می‌پیوندد و می‌گوید: «نمی‌دانم چطور است. صدای شما را هم تغییر می‌دهد... خوشم نمی‌آید.»

پارسونز اخیراً در شبکه ان‌بی‌سی وعده بازی در سریال «شلدون جوان» را داده و گفته بود این تجربه «خیلی عجیب» و «خیلی زیبا» بوده است: ««تئوری بیگ بنگ» همیشه سریالی با مخاطب زنده بود اما «شلدون جوان» سریالی تک-دوربینه است، و من باید با ماییم [بیالیک] بازی می‌کردم - ما در سریال نقش شلدون و ایمی را بازی کردیم - و بازی در این شرایط، به اندازه‌ای متفاوت بود که عجیب نباشد. فکر نمی‌کردیم: «دوباره اینجا چه می‌کنیم؟» در عوض بسیار دلنشین بود. مثل یک قطعه پایانی کوچک و زیبا برای تمام آن تجربه بود، و بسیار خوشحال شدم که از ما خواستند بازی کنیم.»

پارسونز در ۱۲ فصل از «تئوری بیگ بنگ» نقش شلدون را بازی کرد و راوی هفت فصل «شلدون جوان» بود. آخرین اپیزود «شلدون جوان» ۱۶ مه از سی‌بی‌اس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید