news-background
news-background

نیکلا کاکلن می‌گوید به دلیل حمایت از فلسطین تهدید به اخراج شده است

کاکلن می‌گوید نگران تحریم به خاطر حمایت از فلسطین نیست.

«نکلا کاکلن» بازیگر ایرلندی سریال «بریجرتون» (Bridgerton) نتفلیکس می‌گوید به دلیل حمایت از فلسطین به او هشدار داده‌اند ممکن است پروژه‌هایی را از دست بدهد. این بازیگر ۳۷ ساله در مصاحبه با مجله «ووگ» می‌گوید با وجود اینکه به او هشدار داده شده این حمایت شاید برایش هزینه داشته باشد، در شبکه‌های اجتماعی همچنان سعی کرده بحران انسانی غزه را یادآوری کند. او تاکنون از طریق اینستاگرام هزاران پوند برای کمک به مردم غزه جمع‌آوری کرده است.

کاکلن می‌گوید: «فکر می‌کنم مهم است چون اولاً، من فردی با امتیازات بسیار ویژه هستم. بخت با من بسیار یار بوده که به این نقطه رسیده‌ام، و به عنوان یک زن سفیدپوست از امتیازاتی برخوردار هستم، این یک نکته. از سوی دیگر این حقیقت وجود دارد که می‌توانم شغلی که دوست دارم را داشته باشم و به سراسر دنیا سفر کنم و با آدم‌های شگفت‌انگیزی ملاقات داشته باشم، احساس مسئولیت اخلاقی می‌کنم که دینم را ادا کنم.»

او ادامه می‌دهد: «حتی پیش از بازیگری در تلویزیون، در تحقق اهداف مختلف مشارکت می‌کردم. در ایرلند برای کمپین برابری زناشویی در همه خانه‌ها را می‌زدم، برای حقوق سقط جنین به راهپیمایی می‌رفتم. همیشه به جنبش‌ها و عدالت اجتماعی اهمیت می‌دادم... به نظر من همیشه بحث حمایت از انسان‌های بیگناه مطرح است که البته شاید بیش از حد ساده‌انگارانه به نظر برسد، اما به نظر من باید به این مشکلات نگاه کرد و گفت: «آیا ما از این انسان‌های بیگناه صرف نظر از اینکه اهل کجایند و که هستند حمایت می‌کنیم؟» این انگیزه من است.»

او درباره مردم غزه اضافه می‌کند: «[در هالیوود] به شما می‌گویند: «به تو کار نمی‌دهند»، «این کار را به دست نخواهی آورد.» اما ته دلم فکر می‌کنم اگر این احساس را داشته باشی که «نمی‌خواهم هیچ انسان بیگناهی رنج ببرد»، آن‌گاه نگران واکنش دیگران نیستی.»

کاکلن به پوشیدن سنجاق «هنرمندان برای آتش‌بس» ادامه می‌دهد و با این‌گونه رفتارها الهام‌بخش هوادارانش برای راه‌اندازی کمپین دیگری (Care for Gaza) بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید