news-background
news-background

اعتراف گلن پاول و سیدنی سویینی: شایعه رابطه برای بازاریابی فیلم Anyone But You تقویت شد

شایعه رابطه پاول و سویینی پیش از اکران فیلم کمدی رمانتیک «هر کسی به جز تو» شنیده شد.

«گلن پاول» و «سیدنی سویینی» در مصاحبه با «نیویورک تایمز» معترف شده‌اند که شایعه رابطه رمانتیک آن‌ها با هدف بازاریابی «هر کسی به جز تو» (Anyone But You) تقویت شده است. این فیلم کمدی رمانتیک دسامبر گذشته اکران شد و از آن پس ۲۱۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. پاول حالا می‌گوید آن شایعه به فروش بیشتر فیلم کمک کرده است.

پاول می‌گوید: «من و سیدنی با هم بسیار خوش گذراندیم، و بسیار راحت جذب شدیم. به تمایل مردم برای دیدن اتفاقات روی پرده سینما در خارج سینما مرتبط است، و گاهی باید کمی به آن تکیه کرد - و به زیبایی جواب داد. سیدنی بسیار باهوش است.»

سویینی به واسطه کمپانی فیفتی-فیفتی فیلمز یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است و در بازاریابی فیلم نقش داشته. او می‌گوید: «در همه تماس‌ها حضور داشتم. در چت‌های گروهی متنی بودم. احتمالاً شب‌ها همه مدیران بازاریابی و پخش سونی بیدار نگه می‌داشتم چون ایده‌پردازی را تمام نمی‌کردم. می‌خواستم اطمینان پیدا کنم که در بازاریابی فیلم به شکل فعال با مخاطب در گفت‌وگو هستیم، چون در نهایت، آن‌ها بودند که تمام این روایت را ساختند.»

او پیش‌تر در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود کنترلی روی بحث پیرامون اندامش ندارد: «این [بحث‌ها] را می‌بینم، و نمی‌توانم به خودم اجازه دهم که واکنش نشان دهم. نمی‌دانم چگونه توضیحش دهم – خودم هنوز سعی می‌کنم درکش کنم. مردم احساس می‌کنند آزادند در مورد من به هر شکلی که می‌خواهند حرف بزنند و به آن‌ها مرتبط است، چون معتقدند من زندگی‌ام را فروخته‌ام. اینکه دیگر در سطح یک انسان نیستم، چون بازیگرم. اینکه چنین شخصیت‌هایی را هر کسی می‌تواند بازی کند، اما من به عنوان سیدنی دیگر نمی‌توانم. رابطه عجیبی بین من و مردم شکل گرفته که کنترلی رویش ندارم.»

این فیلم زوجی با بازی بازیگر ۳۴ ساله «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) و بازیگر ۲۵ ساله «سرخوشی» (Euphoria) را دنبال می‌کند که سال‌ها پس از کالج با یکدیگر ملاقات می‌کنند و سفرهای زیادی با هم می‌روند اما تظاهر می‌کنند که ازدواج کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید