news-background
news-background

فیلم ۵۰ میلیون دلاری Challengers زندیا به دنبال افتتاحیه ۱۵ میلیون دلاری

استودیوی آمازون امیدوار است بسیاری از جوانان ۱۸ تا ۲۴ ساله فیلم ۵۰ میلیون دلاری «چالشگران» (Challengers) «لوکا گوادانینو» با بازی «زندیا» را آخر هفته آینده در سالن‌های سینما ببینند. این فیلم که رده سنی بزرگسال (R) دریافت کرده در ۳۴۰۰ سالن سینما در ایالات متحده و کانادا اکران خواهد شد و بنا بر گزارش «ددلاین» حدود ۱۵ میلیون دلار فروش می‌کند.

«چالشگران» به تهیه‌کنندگی «ایمی پاسکال» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۵ درصد دریافت کرده و حتی برخی آن را مدعی اسکار می‌دانند. آمازون مراسم افتتاحیه پرشماری برای این فیلم برگزار کرده و پرخرج‌ترین فیلم کارنامه گوادانینو است. فیلم مشابه «ویمبلدون» (Wimbledon) با بازی «کرستن دانست» و «پل بتنی» در سال ۲۰۰۴ فروش ۷.۱ میلیون دلاری را در هفته اول ثبت کرد و در پایان ۴۱.۶ میلیون دلار فروخت.

پیش‌فروش بلیت «چالشگران» تا امروز ۷۳ درصد بهتر از «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) است که ۱۹.۳ میلیون دلار در هفته اول فروخت. ام‌جی‌ام امتیاز پخش این فیلم را به همراه «استخوان و همه‌چیز» (Bones and All) گوادانینو خریداری کرد وقتی که «مایکل دلوکا» و «پم عبدی» هنوز به برادران وارنر کوچ نکرده بودند. «چالشگران» قرار بود در جشنواره ونیز سال گذشته اکران شود اما اعتصابات هالیوود نمایش آن را به بهار امسال موکول کرد.

اولین تریلر «چالشگران» که یک رابطه مثلثی را در ژانر ورزشی روایت می‌کند بیش از ۱۵۰ میلیون بیننده داشته و رکورد استودیوی ای-۲۴ را شکسته است. این فیلم همزمان با «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) و «جنگ داخلی» (Civil War) در سینماهای آیمکس و دولبی اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید