news-background
news-background

مگان دی استالین از سوی عکاس سابقش به آزار جنسی متهم شد

یک عکاس از «مگان دی استالین» شکایت کرد.

«مگان دی استالین» از سوی عکاس سابقش به بدرفتاری و آزار جنسی متهم شد. این عکاس ادعا می‌کند که خارج از آمریکا درون یک خودرو گرفتار شده وقتی خواننده هیپ هاپ در حال برقراری رابطه جنسی با یک زن بوده است.

«امیلیو گارسیا» سه‌شنبه این هفته شکایشت را در دادگاه عالی لس‌آنجلس ثبت کرده و می‌گوید به او هشدار داده شده «هیچ‌وقت درباره آنچه دیدی حرف نزن.» این مرد مدعی است که خواننده و بازیگر ۲۹ ساله او را به خاطر ورزنش تحقیر کرده است.

در متن این دادخواست آمده است که این آزارها به حدی رسیده که «محیط کاری خصومت‌آمیز و آزارگرانه» به وجود آورده است. نماینده «مگان دی استالین» با انتشار بیانیه‌ای به این شکایت واکنش نشان داده و می‌گوید چنین ادعایی «برای پول» مطرح شده است: «در دادگاه به این موضوع رسیدگی خواهد شد.»

گارسیا در سال ۲۰۱۸ برای بازیگر «عوضی‌ها: موزیکال» (Dicks: The Musical) با نام واقعی «مگان پیت» شروع به کار کرده و در سال ۲۰۱۹ از شغلش کناره‌گیری کرده تا به صورت تمام وقت و تا ژوئن سال گذشته با خواننده برنده گرمی همکاری کند. عکاس می‌گوید ژوئن سال ۲۰۲۲ به همراه مگان به ایبیزا در کشور اسپانیا سفر کرده و خواننده را با سه زن دیگر در یک خودروی اس‌یو‌وی همراهی کرده است.

او می‌گوید «مگان دی استالین» درون خودروی در حال حرکت شروع به برقراری رابطه جنسی با یکی از آن زنان می‌کند: «معذب شدم. مات و مبهوت بودم.» روز بعد رپر از گارسیا می‌پرسد آیا او آن شب درون خودرو بوده است یا نه و وقتی پاسخ مثبت می‌شوند می‌گوید: «هیچ‌وقت درباره آنچه دیدی حرف نزن.» گارسیا می‌گوید در همین سفر «مگان دی استالین» او را «هرزه چاق» نامیده و به او گفته است: «غذایت را بیرون بده» و «نیازی نیست غذا بخوری.»

گارسیا به «ان‌بی‌سی نیوز» می‌گوید پس از آنکه ژوئن سال گذشته اخراج و متحمل زیان مالی و آسیب روحی شده به دنبال دریافت غرامت شش رقمی است که شامل دستمزدهای پرداخت نشده و موارد دیگر می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید