news-background
news-background

ال پاچینو و دن استیونز در فیلم The Ritual نقش دو کشیش جن‌گیر را بازی می‌کنند

پاچینو و استیونز به فیلم «آیین» پیوستند.

«ال پاچینو» و «دن استیونز» در فیلم «آیین» (The Ritual) نقش دو کشیش پریشان را بازی می‌کنند. «ورایتی» گزارش داده است که بازیگر بریتانیایی «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» (Godzilla x Kong: The New Empire) و بازیگر «پدرخوانده» (The Godfather) به این پروژه ملحق شده‌اند. این فیلم به کارگردانی «دیوید میدل» که قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود در «بازار فیلم کن» به خریداران ارائه خواهد شد.

داستان فیلم از جن‌گیری واقعی از «اما اشمیت» آمریکایی الهام گرفته شده و دو کشیش با بازی استیونز و پاچینو را دنبال می‌کند که باید اختلافات گذشته را فراموش کنند و یک زن جوان را از نیروهای شیطانی برهانند. «ابیگیل کاون» و «اشلی گرین» دیگر بازیگران این فیلم به نویسندگی میدل و «انریکو ناتاله» خواهند بود.

استیونز به تازگی در فیلم انیمه برنده اسکار «پسر و مرغ ماهی‌خوار» (The Boy and The Heron) «هایائو میازاکی» صداپیشگی کرده و در فیلم «کوکو» (Cuckoo) مقابل «هانتر شیفر» دیده خواهد شد. پاچینو در سال‌های اخیر سریال «شکارچیان» (Hunters) را آمازون داشته و در فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci) «ریدلی اسکات» ظاهر شده است. او به تازگی فیلمبرداری «مودی» (Modi) به کارگردانی «جانی دپ» را به پایان رسانده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید