news-background
news-background

رایان گاسلینگ: فیلم Angry Bird باعث شد دنباله The Nice Guys ساخته نشود

گاسلینگ می‌گوید فیلم «پرندگان خشمگین» فیلم «مردان نیک» را «نابود» کرده است.

«رایان گاسلینگ» که به زودی در فیلم اکشن «مرد بلاگردان» (The Fall Guy) مقابل «امیلی بلانت» و «هانا وادینگهام» دیده خواهد شد، در مصاحبه جدیدی از احتمال تولید دنباله «مردان نیک» (The Nice Guys) گفته که در سال ۲۰۱۶ اکران شد و تحسین منتقدین را برانگیخت. گاسلینگ و «راسل کرو» در آن فیلم نقش کارآگاهان خصوصی را بازی کردند.

اخبار سینمای جهان سریال انیمیشن Angry Birds به سفارش نتفلیکس ساخته می‌شودگاسلینگ به «کامیک‌بوک» می‌گوید ساخته نشدن دنباله «مردان نیک» به انیمیشن «پرندگان خشمگین» (Angry Birds) مرتبط است:‌ «ساخته شدن یک دنباله به گمان من بر اساس فروش افتتاحیه یک فیلم تعیین می‌شود، و فیلم ما همزمان با «پرندگان خشمگین» اکران شد. «پرندگان خشمگین» ما را نابود کرد. دنباله آن فیلم ساخته شد.»

کرو سال گذشته در مصاحبه با «رادیو کی‌اف‌سی» درباره احتمال تولید دنباله «مردان نیک» گفته بود: «می‌خواستیم اسم فیلم را «مردان نیک: کارآگاهان مکزیکی» (Nice Guys: The Mexican Detectives) بگذاریم. بنگ! من و رایان باید به شکلی وانمود می‌کردیم که دو کارآگاه مکزیکی هستیم.»

«شین بلک» کارگردان فیلم پیش از آن گفته بود که پیشنهاد تولید یک اسپین‌آف تلویزیونی بررسی شده است: «سعی کردیم یک سریال تلویزیونی بسازیم. شخصیت‌ها را خلق کردیم اما داستان کاملاً متفاوت بود. در زمان حال می‌گذشت اما هیچ‌کس نمی‌خواست آن را بخرد. باید در جای دیگری دنبالش می‌کردیم. [به شکل سریال] خوب از آب درنمی‌آمد. از نظر لحن، تلویزیون به همسان‌سازی گرایش دارد. بنابراین اگر اثری داشته باشید که کمی عجیب و پیچیده باشد، این احتمال وجود دارد که [مدیران شبکه‌های تلویزیونی] آن را بردارند و شروع کنند به... تغییر دادنش.»

فیلم «مرد بلاگردان» به کارگردانی «دیوید لیچ» ۳ مه در آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید