news-background
news-background

آن هاتاوی: برای یک تست بازیگری «تهوع‌آور» باید ۱۰ مرد را می‌بوسیدم

هاتاوی تست بازیگر «تهوع‌آوری» از دهه ۲۰۰۰ را به یاد آورده است.

«آن هاتاوی» به یاد آورده است که در دهه ۲۰۰۰ برای یک تست بازیگری «تهوع‌آور» باید ده مرد را می‌بوسیده است. این بازیگر ۴۱ ساله که به تازگی در کمدی رمانتیک «تصور تو» (The Idea of You) دیده شده هدف آن تست بازیگری انتخاب گزینه برای بازی در مقابل او بوده است.

هاتاوی به «مجله وی» می‌گوید: «در دهه ۲۰۰۰ - این اتفاق واقعاً برای من پیش آمد - عادی بود که از یک بازیگر مرد بخواهند با بازیگران دیگر لمس جنسی داشته باشد تا کشش متقابل آن‌ها آزمایش شود. و این در واقع بدترین راهش است. به من گفتند: «امروز ۱۰ بازیگر مرد می‌آیند و تو انتخاب شده‌ای. برای عشق‌بازی با همه آن‌ها هیجان‌زده نیستی؟» و من فکر کردم: «آیا من مشکلی دارم؟» چون هیجان‌زده نبودم. به نظرم تهوع‌آور می‌آمد.»

او ادامه می‌دهد: «و من خیلی جوان بودم و کاملاً آگاهی داشتم که چقدر راحت می‌شد همه‌چیز را از دست بدهی وقتی برچسب «متفاوت» می‌خوری، بنابراین فقط تظاهر کردم که هیجان‌زده‌ام و ادامه دادم. برنامه‌ریزی شده نبود و هیچ‌کس سعی نداشت با من رفتار بدی داشته باشد و آسیبی برساند. فقط زمانه بسیار متفاوتی بود و ما حالا بهتر درکش می‌کنیم.»

«نیکلاس گالیتزین» همبازی هاتاوی در «تصور تو» پیش‌تر از تجربه تست بازیگری خود برای این فیلم گفته بود: «یک نفر پیشنهاد کرد که بازیگران برای این تست ترانه‌ای را انتخاب کنند که می‌خواهند شخصیت سولین را با آن راضی به رقص کنند. و برای کسی مثل من که یک رقصنده نیست، بسیار ترسناک بود... اما در آنجا اتفاقی تقریباً روحانی افتاد و من فوراً حس کردم که با آنی وابستگی دارم، و ما همفکری و حس شوخ‌طبعی مشترکی داشتیم و بسیار راحت بود.»

داستان «تصور تو» در مورد مادر ۴۰ ساله‌ایست که از همسرش جدا شده. دن همسر سوفی او را به خاطر زنی جوان‌تر رها و سفرشان به کوچلا به همراه دختر نوجوانشان را کنسل کرده است. زن در این فستیوال موسیقی با «هیز کمبل» خواننده‌ای ۲۴ ساله با بازی «نیکلاس گالیتزین» آشنا می‌شود. «الا روبین»، «رید اسکات»، «آنی مامولو»، «ویکتور وایت»، «جیدن آنتونی»، و «داکوتا ادان» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید