news-background
news-background

آنتونی هاپکینز در فیلم انجیلی Mary نقش هرود پادشاه یهودی را بازی می‌کند

هاپکینز در فیلم «مری» به بازیگر تازه‌وارد «نوا کوئن» پیوست.

«آنتونی هاپکینز» در فیلم انجیلی «مری» (Mary) نقش هرود پادشاه یهودی را بازی می‌کند. فیلمبرداری این پروژه به تازگی در مراکش به پایان رسیده است. «نوا کوهن» بازیگر تازه‌وارد اسرائیلی در این فیلم نقش «مریم» را بازی خواهد کرد.

این فیلم روایت خواهد کرد که چگونه شاه هرود نوزاد مریم را جست‌وجو می‌کند تا او را به قتل برساند و قدرتش را به هر قیمتی حفظ کند. او مسیح را تهدیدی برای خود می‌داند و رد مریم و یوسف را دنبال می‌کند.

«دی‌جی کاروسو (xXx: Return of Xander Cage) کارگردان فیلم و «تیموتی مایکل هیز» نویسنده فیلمنامه است. هیز پس از مشاوره با کشیشان، اسقف‌ها، پیشوایان روحانی، ربی‌ها، مورمون‌ها و مسلمانان این فیلمنامه را به نگارش درآورده است.

«میلا هریس» در نقش مریم جوان، «ایدو تاکو» در نقش یوسف، «استفانی نور» در نقش سالومه، «سوزان براون» در نقش آنای پیامبر، «اوری ففر» در نقش یهویاقیم پدر مریم، «هیلا ویدور» در نقش حنای قدیس، «گوموندور توروالدسون» در نقش مارسلوس، «دادلی اوشانسی»، «ایمون فارن»، «میلی اویتال»، «میلو جوروویچ»، «چارلی بون»، «کلسی لوییس»، «جید کروت» و «جی ویلیک» در این فیلم دیده خواهند شد.

«نوا کوهن» متولد اسرائیل و در منطقه‌ای است که فقط یک ساعت تا محل تولد مریم واقعی فاصله دارد. کوهن سابقه بازی در یک سریال نوجوانانه اسرائیلی (My Nephew Bentz) و فیلم بلند «بازی بی‌صدا» (Silent Game) را دارد. «گوین استراترز» که سریال «ویچر» (The Witcher) را در کارنامه دارد فیلمبردار «مری» و «جیمز مریفیلد» (Mary Queen of Scots) طراح صحنه آن خواهد بود.

هاپکینز می‌گوید: «در این دوره از زندگی، مجذوب چالش فیلمنامه‌های پیچیده می‌شوم. و نیز میزان دقتی که در این فیلم به جزئیات طراحی صحنه و لباس شده باعث می‌شود که به همکاری افتخار کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید