news-background
news-background

تاریخ پخش فیلم Godzilla Minus One از پرایم ویدیو اعلام شد

نسخه دیجیتال فیلم «گودزیلا منهای یک» تا دو هفته آینده پخش خواهد شد.

آمازون اعلام کرد که نسخه دیجیتال فیلم برنده اسکار «گودزیلا منهای یک» (Godzilla Minus One) ۳ مه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) از پرایم ویدیو ژاپن پخش خواهد شد. این فیلم در هر دو نسخه رنگی و سیاه و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت.

داستان این فیلم به کارگردانی در اواخر دهه ۱۹۴۰ قرار داده شده وقتی که گودزیلا به ژاپن حمله پس از شکست در جنگ جهانی دوم می‌کند. در این فیلم بازیگرانی چون «ریونوسوکه کامیکی»، «مینامی هامابه»، «یوکی یامادا»، «مونه‌تابا آئوکی»، «هیده‌تاکا یوشیوکا»، «ساکورا آندو» و «کارونوسوکه ساساکی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«گودزیلا منهای یکن در اولین هفته اکران در آمریکا ۱۱ میلیون دلار فروش کرد و به پرفروش‌ترین فیلم غیرانگلیسی زبان این بازار از زمان نمایش «قهرمان» (Hero) تبدیل شد. پرفروش شدن فیلم سبب شد که استودیوی توهو اعلام کند «گودزیلا منهای یک» به صورت سیاه و سفید در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. این فیلم ۱۱۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته و در آمریکا رکوردشکنی کرده است.

 یامازاکی در ماه مارس به عنوان نویسنده، کارگردان و سرپرست جلوه‌های ویژه این فیلم به اولین فیلمساز پس از «استنلی کوبریک» تبدیل شد که در بخش بهترین جلوه‌های ویژه برنده اسکار می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید