news-background
news-background

زک اسنایدر: دی‌کاپریو را برای فیلم Batman v Superman می‌خواستم؛ ۶ فیلم Rebel Moon می‌سازم

اسنایدر می‌گوید دی‌کاپریو را برای نقش «لکس لوتر» می‌خواسته است.

«زک اسنایدر» در مصاحبه با پادکست «شاد غمگین گیج» (Happy Sad Confused) فاش کرده است که پیش از انتخاب «جسی آیزنبرگ» تمایل داشته «لئوناردو دی‌کاپریو» را در نقش «لکس لوتر» به فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) اضافه کند. «جیمز گان» به تازگی همین نقش را در فیلم «سوپرمن» (Superman) به «نیکلاس هولت» سپرده است.

اسنایدر می‌گوید در رابطه با «طلوع عدالت» با دی‌کاپریو گفت‌وگو کرده است: «فکر می‌کنم در پایان، او گفت: «آه، نمی‌دانم.» اما نگاه هوشمندانه‌ای به داستان و شخصیت داشت. چندین ایده بسیار خوب مطرح کرد، در همان جلسه... فکر می‌کنم او بود که پیشنهاد کرد سوپرمن در بخشی از «لیگ عدالت» بجنگد.»

«جاش برولین» در سال ۲۰۲۲ به همین پادکست گفته بود که تا مرز بازی در نقش «بتمن» در فیلم‌های اسنایدر پیش رفته است. آن نقش در نهایت به «بن افلک» رسید اما برولین می‌گوید به آن نقش علاقه‌مند بوده: «تصمیمی بود که [اسنایدر] گرفت، تصمیمش با من نبود. راستش، قرارداد جذابی می‌شد. اما شاید وقتی ۸۰ ساله شوم این نقش را بازی کنم.»

اسنایدر در مصاحبه دیگری با «ریدیو تایمز» می‌گوید شاید شش فیلم «ماه شورش» (Rebel Moon - Part 1: A Child of Fire) بسازد. او در حالی از تولید چهار فیلم بیشتر حرف می‌زند که دو قسمت اول نقدها و و بازخوردهای مثبتی دریافت نکرده است.

او با لحنی وهم‌آلود می‌گوید: «به گمانم چهار فیلم منطقی باشد. چهار یا شش فیلم، بستگی دارد... به اینکه وقتی یکی از این فیلم‌ها را می‌سازیم دو فیلم تولید می‌کنیم یا نه، سؤال این است.» اسنایدر اضافه می‌کند که به دقت واکنش مخاطبین را بررسی می‌کند: «چند روز پیش در موردش حرف می‌زدیم و من گفتم آیا مخاطب ناامید می‌شود اگر ببیند فقط یک فیلم «ماه شورش» ساخته شده؟ آیا خواهند گفت: «فقط یک فیلم ساخته شده؟ عالی است.»»

قسمت اول «ماه شورش» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۲۱ درصد و از «متاکریتیک» امتیاز ۳۱ دریافت کرد. اسنایدر پیش‌تر وعده انتشار کات بزرگسالانه (R) دو قسمت اول «ماه شورش» در قالب یک فیلم را داده بود. قسمت دوم (Rebel Moon Part Two: The Scargiver) امروز از نتفلیکس منتشر شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۰۲

کار از اعتماد به سقف کاذب گذشته

نمایش اسپویل