news-background
news-background

اولین تریلر فیلم انیمیشن Transformers One با صداپیشگی کریس همسورث و اسکارلت جوهانسن

تریلر فیلم انیمیشن «تبدیل‌شوندگان یک» منتشر شد.

پارامونت اولین تریلر رسمی فیلم انیمیشن «تبدیل‌شوندگان یک» (Transformers One) با صداپیشگی «کریس همسورث»، «برایان تایری هنری»، و «اسکارلت جوهانسن» را رونمایی کرد. همسورث و جوهانسن در «دنیای سینمایی مارول» از جمله فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) نقش‌های «ثور» و «بیوه سیاه» را بازی کرده‌اند.

همسورث در این پیش‌درآمد که رقابت میان اتوبات‌ها و دیسپتیکان‌ها را به تصویر می‌کشد نقش اپتیموس پرایم جوان را بازی می‌کند، هنری در نقش مگاترون جوان صداپیشگی خواهد کرد و جوهانسن نقش الیتا را بر عهده می‌گیرد. دیگر صداپیشگان فیلم «کیگان مایکل کی» در نقش بامبلبی، «جان هم» در نقش سنتینل پرایم و «لورنس فیشبورن» در نقش آلفا تریون خواهند بود.

«جاش کولی» که «داستان اسباب بازی ۴» (Toy Story 4) را در کارنامه دارد، کارگردان این فیلم و «اندرو بارر» و «گابریل فراری» نویسندگان فیلمنامه خواهند بود. «استیون اسپیلبرگ» به همراه «برایان الیور»، «دان مورفی» و «مایکل بی» از جمله تهیه‌کنندگان این پروژه‌اند.

چندگانه سینمایی «تبدیل‌شوندگان» در سال ۲۰۰۷ با فیلمی به کارگردانی «مایکل بی» و بازی «شایا لباف» آغاز شد و داستانی در مورد گرفتار شدن نوجوانی در جنگ میان اتوبات‌های قهرمان و دیسپتیکان‌های شرور روایت کرد.

فیلم انیمیشن «تبدیل‌شوندگان یک» ۲۰ سپتامبر اکران خواهد شد.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید