news-background
news-background

بازگشت تونی سوپرانو در ویدیوی دیده نشده‌ای که برای لبران جیمز ساخته شد

گاندولفینی در سال ۲۰۱۰ نقش «تونی سوپرانو» را تکرار کرده بود.

در سال ۲۰۱۰ «ادی فالکو» در پادکست «آتلانتیک» فاش کرده بود که به همراه «جیمز گاندولفینی» برای یک کلیپ عجیب به دنیای «سوپرانوها» (The Sopranos) بازگشته‌اند. هدف از تولید این کلیپ این بود که «لبران جیمز» به تیم بسکتبال نیویورک نیکس ملحق شود.

قرارداد جیمز با کلیولند کاوالیرز در آن زمان به پایان رسیده بود و همه تیم‌های ان‌بی‌ای خواهان به خدمت گرفتن او به عنوان بازیکن آزاد بودند. در این ویدیو بازیگران دیگری چون «کریس راک»، «مایک بلومبرگ»، «رابرت دنیرو» و «اسپایک لی» ظاهر شده‌اند. فالکو در سال ۲۰۲۱ وجود این ویدیو را تأیید کرد اما تا این هفته به اینترنت راه پیدا نکرده بود. «پابلو تورره» در ایپزود اخیر پادکستش بالأخره این ویدیو را پخش کرده است.

در این ویدیو کارملا به همسرش می‌گوید: «تونی، خیلی خوشحالم که به نیویورک نقل مکان کردیم. زندگی اینجا خیلی بهتر است.» تونی پاسخ می‌دهد: «بله. زندگی اینجا خوب است. حتی اگر در برنامه حفاظت از شهود باشیم.» کارملا می‌پرسد: «حالا فقط باید برای دوست لبران جایی برای سکونت پیدا کنیم. چطور آدمی است؟» تونی جواب می‌دهد: «مرد مدرنی است، اما توقع سنت دارد.»

فالکو در سال ۲۰۱۰ گفته بود از اینکه گاندولفینی برای بازی دوباره در این نقش موافقت کرده غافلگیر شده است: «به یاد می‌آورم که در این فیلم بازی کردم اما آنچه که برای من شگفت‌آور است این است لبران جیمز را نمی‌شناختم. در آن سال‌ها چنین درخواست‌هایی از ما می‌شد و جیم گاندولفینی نمی‌پذیرفت. اما ناگهان با این کار موافقت کرد، و من را شگفت‌زده کرد. فکر کردم که شوخی می‌کنند.»

این ویدیو البته جواب نداد و جیمز تصمیم گرفت به تیم میامی هیت ملحق شود. فالکو گفته بود: «باورم نمی‌شد که جواب نداد. نه به خاطر سریال «سوپرانو». فکر می‌کردم [تیم] نیویورک است. محض رضای خدا، چطور ممکن است کسی به نیویورک نه بگوید؟ اما او نه گفت!» «سوپرانوها» در سال ۲۰۰۷ و پس از شش فصل و ۸۶ اپیزود به پایان رسید و در طول پخش برنده ۲۱ جایزه امی شد.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید