news-background
news-background

زک اسنایدر در انتظار چراغ سبز نتفلیکس برای Rebel Moon 3

اسنایدر برای تولید فیلم‌های «ماه شورش» بیشتر «هیجان‌زده» است.

«زک اسنایدر» سال گذشته گفته بود که «دست کم» سه فیلم «ماه شورش» (Rebel Moon) کارگردانی می‌کند. او در مصاحبه جدیدی با «فوربز» تأیید می‌کند که قسمت سوم در دست ساخت است و امیدوار است کات بزرگسالانه فیلم‌های قبلی را در ماه اوت از نتفلیکس پخش کند.

اسنایدر که فیلم اکشن و زامی «ارتش مردگان» (Army of the Dead) را نیز برای نتفیلکس ساخته به گفته خودش «ماه شورش» را از «هفت سامورائی» (Seven Samurai) «آکیرا کوروساوا» و «جنگ ستارگان» (Star Wars) «جرج لوکاس» الهام گرفته. او به رغم دریافت نقدهای منفی می‌گوید قسمت سوم در دست ساخت است.

او می‌گوید: «تا جایی که به داستان مربوط می‌شود ما بدون تردید روی قسمت سوم کار می‌کردیم. می‌دانیم که چه مسیری خواهد رفت - راستش مدت‌هاست که می‌دانیم. بنابراین بله، برای ساختن فیلم‌های بیشتر «ماه شورش» هیجان‌زده‌ام - لذت‌بخش خواهد بود.»

اسنایدر پیش از آنکه قسمت سوم را بسازد باید کات جدیدی برای دو قسمت قبلی با رده سنی بزرگسال (R) منتشر کند. تاریخ دقیق پخش این کات اعلام نشده اما اسنایدر می‌گوید «شاید» در ماه اوت آن را در نتفلیکس منتشر کند. کارگردان «۳۰۰» علاوه بر این باید دنباله «سیاره مردگان» (Planet of the Dead) برای «ارتش مردگان» را بسازد. او پیش‌تر تأیید کرده بود که دنیای این چندگانه و «ماه شورش» مشترک است.

قسمت اول «ماه شورش» از «راتن تومیتوز» امتیاز ضعیف ۲۱ درصد دریافت کرده و اگر قسمت دوم که ۱۹ آوریل پخش می‌شود به سردی پذیرفته شود، نتفلیکس ممکن است برای تولید سومین قسمت فیلم چراغ سبز نشان ندهد. این پلتفرم استریم و «دن لین» مدیر محتوای جدیدش بنا بر گزارش «نیویورک تایمز» بیش از تمایلی به همکاری با فیلمسازان «مؤلف» ندارد و به سمت تولید فیلم‌های باکیفیت با بودجه‌های مختلف گرایش پیدا کرده است.

«ماه شورش ۲» (Rebel Moon — Part Two: The Scargiver) ۱۹ آوریل پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۲۹

انشالله چراغ سبز نشون ندن و پول الکی خرج فیلم های مزخرف این کارگردان نکنن

نمایش اسپویل