news-background
news-background

جیمی فالن: رکورد جانی کارسون را با ۳۰ سال اجرا می‌شکنم

فالن می‌گوید تا سی سال مجری برنامه شبانه ان‌بی‌سی خواهد بود.

«جیمی فالن» مجری «نمایش امشب» (The Tonight Show) ان‌بی‌سی به زودی دهمین سالگرد پیوستن به این برنامه که از سال ۱۹۵۴ در حال پخش است را جشن می‌گیرد. او در مصاحبه با «ددلاین» می‌گوید تمایل دارد دو دهه دیگر مجری این برنامه گفت‌وگو محور باشد و رکورد «جانی کارسون» را بشکند.

پس از «استیو آلن» که اولین بار پشت میز این برنامه نشست، «جک پار»، «جانی کارسون»، «جی لنو»، «کونان اوبراین»، و دوباره «جی لنو» میزبان بوده‌اند. فالن می‌گوید: «می‌خواهم ادامه بدهم، شما تمایل دارید؟ بیایید رکورد را بشکنیم، اجازه دهید ۳۰ سال مجری باشم!»

این کمدین بیش از دو دهه است که با شبکه ان‌بی‌سی همکاری می‌کند و اولین بار در سال ۱۹۹۸ به «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) پیوست. او می‌گوید:‌ «بیش از نیمی از عمرم را در یک ساختمان بوده‌ام.»

فالن در پاسخ به این پرسش که آیا «نمایش امشب» را فراتر از یک برنامه گفت‌وگو محور می‌داند یا نه می‌گوید: «بله، شاید یک برنامه تاک-شو دانسته شود، اما در واقع یک برنامه ترکیبی است.» او می‌گوید برای اجرای این برنامه باید توان اجرای «همه‌چیز» را داشته باشد و از «کونان اوبراین» توصیه‌هایی شنیده در حالی که خود کونان از کارسون توصیه‌های دیگری شنیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید