news-background
news-background

نبرد خونین پل مسکال با پدرو پاسکال و میمون‌های آدمخوار در فیلم Gladiator 2

استودیوی پارامونت سینماکان امسال را با معرفی فیلم حماسی «گلادیاتور ۲» (Gladiator II) به کارگردانی «ریدلی اسکات» و رونمایی از لوگو و عنوان رسمی آن به پایان رساند.

تیزر این فیلم وعده نبردهایی با کرگدن، میمون‌های آدمخوار و مبارزات خونین دیگری در کولوسیوم را می‌دهد و مردی پرنفوذ با جملاتی به‌یادماندنی با بازی «دنزل واشینگتن» را معرفی می‌کند. «پدرو پاسکال» در یکی از صحنه‌های خونین فیلم با «پدرو پاسکلا» مبارزه خواهد کرد. پارامونت «گلادیاتور ۲» را پاییز آینده اکران می‌کند و علاوه بر اینکه مدعی دریافت اسکار است نیم نگاهی به گیشه دارد.

اسکات در ویدیویی که استودیو پخش می‌کند می‌گوید «گلادیاتور» دوم «بسیار شگفت‌آورتر از قسمت اول» است. اولین نمای تریلر صدای شخصیت «پل مسکال» که پسر ماکسیموس با بازی «راسل کرو» در قسمت اول است می‌گوید: «روزهایی را به یاد می‌آورم که یک برده می‌توانست انتقام امپراتور را بگیرد، روزهایی که یک برده عدالت را در میدان می‌یافت.» واشینگتن می‌گوید: «صدای جمعیت را می‌شنوی؟ بزرگترین معبدی که روم ساخته کولوسیوم است... اعتقادشان این است... قدرت.»

پسر ماکسیموس مانند پدرش یک برده است و یک شورش را رهبری می‌کند. «پدرو پاسکال» دستیار رهبر نظامی امپراتور را بازی می‌کند که البته یک مبارز خشن در میدان است. نبردها در بخش‌هایی از فیلم به خارج از کولوسیوم می‌رود و شامل کشمکش‌هایی می‌شود که شاید به جز اسکات کارگردانان دیگری از عهده خلق آن‌ها برنمی‌آید. واشینگتن در لحظات دیگری از تریلر می‌گوید: «تنها حقیقت در رم قانون قدرتمندترین فرد است.»

«جوزف کویین»، «بری کیوگان»، و «کانی نلسون» دیگر بازیگران این دنباله خواهند بود. «هالیوود ریپورتر» پیش‌تر فاش کرده بود که با توقف فیلمبرداری در پی اعتصاب بازیگران بودجه این پروژه از ۱۶۵ میلیون دلار به ۳۱۰ میلیون دلار رسیده است.

پارامونت «گلادیاتور ۲» را ۲۲ نوامبر اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید