news-background
news-background

«دختران جوان و زیبا را دور من جمع کنید»؛ سیلوستر استالونه به بدرفتاری با بازیگران سریال Tulsa King متهم شد

استالونه به تحقیر بازیگران پس‌زمینه متهم شده است.

پس از متهم شدن «سیلوستر استالونه» به تحقیر برخی از بازیگران پس‌زمینه سریال «شاه تولسا» (Tulsa King)، یک کمپانی کستینگ در آتلانتا از این پروژه کناره‌گیری کرد.

کمپانی «رز لاک کستینگ» آتلانتا استخدام شده بود تا چند بازیگر بالاتر از ۱۸ ساله را برای فصل دوم «شاه تولسا» پیدا کند. اما رفتار استالونه و یک کارگردان که نامش فاش نشده باعث می‌شود که تنش‌هایی در پشت صحنه به وجود بیاید. استالونه و این کارگردان برخی از بازیگران سیاهی لشکر را با الفاظ توهین‌آمیزی چون «زشت» و «آن مرد چاق عصا به دست» خطاب قرار داده‌اند. شنونده لفظ دوم می‌گوید این کلمات روحش را جریحه‌دار کرده است.

این کمپانی یکشنبه گذشته در فیسبوک ادعا می‌کند که استالونه درخواست می‌کند: «دختران جوان و زیبا را دور من جمع کنید.» در بیانیه کمپانی آمده است: «می‌خواستیم از آنچه در دنیای کستینگ در حال وقوع است شما را آگاه کنیم. تصمیم گرفتیم از «شاه تولسا» جدا شویم. هفته آینده تمام می‌شود و دوازدهم روز آخر ما خواهد بود. برای هر کسی که جانشین ما می‌شود آرزوی موفقیت داریم. از همه شما هنرمندان پس‌زمینه بسیار خوب به خاطر حمایتتان سپاسگزاری می‌کنیم.»

«کریگ زیسک» تهیه‌کننده و کارگردان سریال در واکنش به این ادعا به «تی‌ام‌زی» می‌گوید هیچ توهینی به بازیگران نشده اما کمپانی لاک بازیگران سالخورده‌تری را استخدام کرده در حالی که از آن‌ها درخواست شده بود بازیگران بیست و سی و چند ساله را برای یک صحنه پیدا کنند. او اضافه می‌کند که «جنیفر فلاوین» همسر استالونه در زمان فیلمبرداری در صحنه حضور داشته و بازیگر فیلم‌های «راکی» (Rocky) هیچ‌گاه خواستار «دختران زیبا» نشده است.

«تیلور شریدان» پدیدآورنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال «شاه تولسا» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۹

بزارید حدس بزنم از ورایتی یا هالیوود ریپورتر یا ای جی ان امده جورنالیست هایی که روحشون رو به پول فروختند و تبدیل شدن به مافیای ووک که کاری جز کنسل کلچر و توهین به طرفدارا با خطاب قرار دادنشون با اسم های ریسیت یا سکسیت یا هموفوبیک کاری دیگه ای بلد نیستند . مثل کاپتان مارول که فیلم فمینیستی بود رو فمینیست ها حمایت نکردند و ندیدن و تقصیرش افتاد گردن مردها چون دوست نداشتن یه فیلم آشغال دیگه ببینند

نمایش اسپویل