news-background
news-background

تیزر جدید Challengers؛ تصاویر مراسم افتتاحیه در پاریس

«چالشگران» سه هفته آینده اکران خواهد شد.

آمازون پس از برگزاری فتوکال، کنفرانس مطبوعاتی و فرش قرمز «چالشگران» (Challengers) «لوکا گوادانینو» در پاریس تیزر کوتاهی برای این فیلم منتشر کرد. «چالشگران»‌ قرار بود جشنواره ونیز را افتتاح کند اما چند هفته پس از اعتصاب بازیگران هالیوود به امسال موکول شد.

«زندیا» در این فیلم نقش همسر و مربی یک تنیس‌باز حرفه‌ای با بازی «مایک فیست» و «جاش اوکانر» بازیگر نقش معشوق سابق فیست و رقیب او در مسابقات «چلنجر» را بازی می‌کند و وارد یک رابطه مثلثی می‌شود.

در یکی از تصاویر افتتاحیه، «زندیا» با بنری دیده می‌شود که یکی از هوادارانش روی آن دایره‌ای ترسیم کرده که به دو نیمه تقسیم شده است: «مغز من. [رنگ قرمز:] عاشق زندیا. [رنگ آبی:] حسادت به زندیا.»

گوادانینو پیش‌تر به «ایندی‌وایر» گفته بود ژانر این فیلم به نویسندگی «جاستین کورتسکس» ورزشی است: «فکر می‌کنم آن سه شخصیت در فیلم به شکل زیبایی پیچیده و واقعاً انسان‌هایی به-فنا-رفته‌‌اند که من خیلی دوستشان دارم. و یک فیلم ورزشی است، چرا که نه؟» این کارگردان اضافه می‌کند که سه بازیگر نقش اول فیلم سه ماه زیر نظر «برد گیلبرت» بازیکن تنیس حرفه‌ای تمرین کرده‌اند و «زندیا» در هیچ‌یک از صحنه‌ها از بدلکار استفاده نکرده است.

«چالشگران» ۲۶ آوریل اکران خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید