news-background
news-background

اولین تصویر از فیلم Mufasa: The Lion King

فیلم «موفاسا شیر شاه» رونمایی شد.

دیزنی اولین تصویر از فیلم «موفاسا: شیر شاه» (Mufasa: The Lion King) به کارگردانی «بری جنکینز» را رونمایی کرد. این فیلم پیش درآمدی برای «شیر شاه» (The Lion King) سال ۲۰۱۹ به کارگردانی «جان فاورو» است که با فناوری فتورئال ساخته شد و ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت.

«موفاسا» پیشینه شخصیت نمادین دیزنی را شرح خواهد داد و دوران کودکی او در کنار برادرش «اسکار» را به تصویر می‌کشد. «آرون پی‌یر» و «کلوین هریسون جونیور» صداپیشگان این دو شخصیت خواهند بود و جانشین «جیمز ارل جونز»، «جرمی آیرونز» و «چیوتل اجیوفور» خواهند شد در فیلم کلاسیک «شیر شاه» در سال ۱۹۹۴ و بازسازی آن در سال ۲۰۱۹ صداپیشگی کرده بودند.

این تصویر که پس از برگزاری جلسه سهام‌داران دیزنی منتشر شده، موفاسای جوان را روی یک صخره نشان می‌دهد و شخصیت دیگری در آن وجود ندارد. «موفاسا» سومین فیلم بلند جنکینز پس از «مهتاب» (Moonlight) و «اگر خیابان بیل به حرف می‌آمد» (If Beale Street Could Talk) خواهد بود.

جنکینز پیش‌تر گفته بود: «من وقتی در دهه ۱۹۹۰ به خواهرم در پرورش دو پسرش کمک می‌کردم با این شخصیت‌ها بزرگ شدم. فرصت همکاری با دیزنی در داستانی شگفت‌آور در مورد دوستی، عشق و میراث و همزمان شرح زندگی و روح اقوام آفریقا رؤیایی بود که تحقق پیدا کرد.»

در قسمت قبل «چیوتل اجیوفر»، «دونالد گلاور»، «بیانسه»، «جیمز ارل جونز»، «جان الیور»، «کیگان مایکل کی»، «اریک آندره»، «سث روگن»، «امی سداریس»، و بسیاری دیگر صداپیشگی کردند و «هانس زیمر» با همکاری «فرل ویلیامز» موسیقی فیلم را ساخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید