news-background
news-background

فیلم Godzilla x Kong به دنبال فروش ۱۳۵ میلیون دلاری در هفته اول

«امپراتوری جدید» برادران وارنر این هفته اکران خواهد شد.

فیلم «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» (Godzilla x Kong: The New Empire) استودیوی برادران وارنر و لجندری از ۲۹ مارس به دنبال افتتاحیه جهانی ۱۳۵ میلیون دلاری در سراسر دنیا از جمله ۶۳ بازار خارجی و ۳۸۵۰ سالن سینما در آمریکای شمالی است.

قسمت قبلی این چندگانه موسوم به «گودزیلا در برابر کونگ» (Godzilla vs. Kong) در سال ۲۰۲۱ و پس از یک سال قرنطینه مخاطبین را به سالن‌های سینما برگرداند. آن فیلم در پنج روز اول فروش داخلی ۴۸ میلیون دلاری را ثبت کرد در حالی که همزمان از اچ‌بی‌او مکس پخش شده بود. «گودزیلا» در سال ۲۰۱۴ فروش ۹۳.۱ میلیون دلاری و «کونگ: جزیره جمجمه» (Kung: Skull Island) در سال ۲۰۱۷ فروش ۶۱ میلیون دلاری را در افتتاحیه داخلی ثبت کرده بودند.

«گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» با بودجه ۱۳۵ میلیون دلاری بدون احتساب هزینه‌های بازاریابی به تولید رسیده که ۷۵ درصد آن را لجندری و ۲۵ درصد را برادران وارنر پوشش داده‌اند. اکران این فیلم به کارگردانی «آدام وینگارد» در آمریکا از پنجشنبه و در کشورهایی چون اسپانیا، کره جنوبی، ایتالیا و استرالیا از چهارشنبه شروع خواهد شد. «ددلاین» گزارش داده است که فروش خارجی «امپراتوری جدید» به ۸۵ میلیون دلار و فروش داخلی آن در هفته اول به ۵۰ میلیون دلار نزدیک خواهد شد.

«گودزیلا در برابر کونگ» در چین شروع موفقیت‌آمیزی داشت و ۶۳ میلیون دلار فروخت. «جزیره جمجمه» در این بازار ۶۸ میلیون دلار، «مگ ۲» (The Meg 2) ۵۳ میلیون دلار و «آکوامن ۲» (Aquaman and the Lost Kingdom) ۳۱ میلیون دلار فروخته‌اند. آخرین فیلم هالیوودی این بازار «تلماسه ۲» (Dune : Part Two) است که از ۲۰ میلیون دلار عبور کرده است.

انتظار می‌رود «شکارچیان روح: امپراتوری یخ‌زده» (Ghostbusters: Frozen Empire) سونی در طول آخر هفته پیش رو تا ۶۵ درصد با کاهش فروش نسبت به افتتاحیه روبرو شود و به ۱۵ میلیون دلار برسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید