news-background
news-background

لوکا گوادانینو فیلم After the Hunt جولیا رابرتس را کارگردانی می‌کند

رابرتس در فیلم «پس از شکار» با گوادانینو همکاری می‌کند.

«لوکا گوادانینو» فیلم تریلر «پس از شکار» (After the Hunt) با بازی «جولیا رابرتس» را برای استودیوی آمازون ام‌جی‌ام کارگردانی می‌کند. «نورا گرت» نویسنده این فیلم و «آلن مندلبام» تهیه‌کننده پروژه خواهد بود.

«پس از شکار» درباره یک استاد کالج است که وقتی یکی از شاگردان ممتاز اتهامی علیه یکی از همکارانش مطرح می‌کند خود را در یک دو راهی شخصی و حرفه‌ای می‌یابد و رازی از گذشته‌های خودش را در مزر افشا شدن می‌بیند.

تاریخ فیلمبرداری «پس از شکار» اعلام نشده و آمازون اعلام نکرده است که آیا این فیلم را از پرایم ویدیو پخش می‌کند یا در سالن‌های سینما. گوادانینو یکی از تهیه‌کنندگان پروژه به همراه گرت و «کارن لاندر» خواهد بود.

گوادانینو امسال فیلم «چالشگران» (Challengers) با بازی «زندیا» را در سالن‌های سینما دارد. دوشنبه این هفته گزارش شد که این فیلمساز در یک فیلم رمنس همجنسگرایانه دیگر به نام «اتاق‌های جداگانه» (Separate Rooms) با «جاش اوکانر» همکاری می‌کند. علاوه بر این او در فیلم «کوییر» (Queer) با «دنیل کریگ» همکاری کرده است.

رابرتس سال گذشته در «دنیا را پشت سر بگذار» (Leave the World Behind) نتفلیکس به کارگردانی «سم اسماعیل» دیده شده که پنجمین فیلم اریجینال پربیننده این پلتفرم است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید