news-background
news-background

مارک والبرگ: اسکورسیزی مدل موی من در The Departed را نمی‌پسندید

والبرگ از اختلاف نظر با اسکورسیزی در فیلم «رفتگان» گفته است.

«مارک والبرگ» می‌گوید در زمان فیلمبرداری «رفتگان» (The Departed) با «مارتین اسکورسیزی» اختلاف نظر پیدا کرده است. او که تنها نامزدی اسکار کارنامه‌اش را با نقش مأمور پلیس این فیلم به دست آورده، به یاد می‌آورد که به خاطر مدل مویش با اسکورسیزی به «مشکلاتی» برخورد کرده است. اسکورسیزی با «رفتگان» برنده اسکار بهترین کارگردانی شد.

والبرگ قرار بود بلافاصله پس از «چهار برادر» (Four Brothers) در «شکست‌ناپذیر» (Invincible) نقش یک بارتندر را بازی کند که در سال ۱۹۷۶ تیم فیلادلفیا ایگلز را تشکیل داد و موهای بلندی داشت. اما والبرگ در میانه فیلمبرداری «شکست‌ناپذیر» باید برای فیلم اسکورسیزی مقابل دوربین می‌رفت.

والبرگ در مصاحبه با پادکست «شاد غمگین گیج» (Happy Sad Confused) می‌گوید «موی عجیب» او در «رفتگان» اسکورسیزی را ناراحت کرده است: «می‌خواستم موهایم را بلند نگه دارم، برای همین بود که آن موی عجیب را داشتم. می‌دانید، همه می‌گفتند ماجرای آن کلاه‌گیس چه بود؟ می‌گفتم کلاه‌گیس نبود، می‌خواستم برای فیلم بعدی موی بلندی داشته باشم.»

اسکورسیزی سال گذشته در مصاحبه با «نیویورکر» گفته بود که فیلمبرداری «رفتگان» از «روز اول تا پایان تخریب و دعوای بیهوده» بوده است. او در سال ۲۰۱۶ فاش کرده بود که فیلمبرداری این فیلم را تجربه «به‌شدت ناخوشایندی» می‌داند.

والبرگ می‌گوید اسکورسیزی را «کاملاً درک» می‌کند چرا که او باید با بازیگران دیگری چون «جک نیکلسون»، «لئوناردو دی‌کاپریو» و «مت دیمون» را کارگردانی می‌کرد: «و این بود که رفتم و «شکست‌ناپذیر» را فیلمبرداری کردم، اکستنشن مویم را استفاده کردم، برگشتم و بعد به من گفتند: «باید آن اکستنشن را برداری.» گفتم:‌ «این لعنتی هشت ساعت وقت گرفته. برنمی‌دارم.»»

والبرگ در ابتدا پیشنهاد نقش دیگری در «رفتگان» را رد کرده بود. او می‌گوید: «نهایتاً، وقتی فیلمنامه آن نقش خاص را خواندم، فکر کردم: «خیلی خوب، این یکی نقش خوبی است. این فرصتی است برای سروصدا کردن و لذت بردن.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید