news-background
news-background

سیدنی سویینی: مصاحبه درباره فصل سوم Euphoria به اندازه فیلم‌های مارول ترسناک است

انتظار می‌رود فصل سوم «سرخوشی» در سال ۲۰۲۵ پخش شود.

«سیدنی سویینی» چهارشنبه هفته پیش در مصاحبه با «جاش هاروویتس» از فصل سوم «سرخوشی» (Euphoria) اچ‌بی‌او و پروژه‌های دیگرش از جمله «معصوم» (Immaculate) گفته است. او پنهان‌کاری اچ‌بی‌او برای فیلمبرداری فصل سوم «سرخوشی» را با استودیوی مارول مقایسه می‌کند.

وقتی مجری می‌پرسد که آیا به بازگشت «سرخوشی» فکر می‌کند یا نه، سویینی شروع به نوشیدن آب می‌کند و می‌گوید: «راستش، به اندازه حرف زدن درباره پروژه‌های مارول ترسناک است. اگر چیزی بگویم همه‌چا پخش می‌شود.»

او در مصاحبه دیگری با هاروویتس گفته بود که با وجود اکران «هر کسی به جز تو» (Anyone But You) و «مادام وب» (Madame Web) در ماه‌های اخیر، وقتی برای استراحت نداشته است:‌ «وارد «سرخوشی» می‌شوم.» این جمله بازیگر باعث شد که هواداران سریال تصور کنند فصل سوم زودتر از انتظارشان پخش خواهد شد.

سویینی تاریخ فیلمبرداری فصل سوم «سرخوشی» را فاش نمی‌کند اما در پاسخ به این پرسش میزبان که آیا فیلمنامه جدیدی خوانده یا نه می‌گوید: «شاید. نمی‌دانم.» او درباره شخصیت «کسی» در مصاحبه جدید اضافه می‌کند:‌ «بازی در نقش کسی به عنوان بازیگر واقعاً یک رؤیاست، خیلی خوش‌اقبال بوده‌ام که شخصیتی مثل او را در چنین سن کمی بازی کرده‌ام. و البته دوست دارم به زندگی دیوانه‌وار او ادامه دهم. خیلی دوستش دارم.»

فیلمبرداری فصل سوم «سرخوشی» شروع نشده اما انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ از اچ‌بی‌او پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید