news-background
news-background

فیلم Happy Gilmore 2 در دست ساخت است

سندلر قسمت دوم «هپی گیلور» را نوشته است.

«آدام سندلر» قسمت دوم «هپی گیلمور» (Happy Gilmore) را می‌سازد. «کریستفر مک‌دونالد» در یک مصاحبه رادیویی تأیید کرده است که این فیلم در دست ساخت است و سندلر فیلمنامه دنباله این کمدی ورزشی کلاسیک را می‌نویسد.

مک‌دونالد می‌گوید: «حدود دو هفته پیش آدام [سندلر] را دیدم که به من گفت:‌ «مک‌دونالد، عاشق می‌شوی.» گفتم: «چه؟» گفت: «این را چه می‌گویی؟» و اولین پیش‌نویس «هپی گیلمور ۲» را به من نشان داد. شاید بهتر باشد این بخش از مصاحبه را حذف کنید چون نمی‌خواهم دروغگو به نظر برسم، اما او واقعاً آن را به من نشان داد و من فکر کردم: «عالی خواهد شد.» بنابراین در دست ساخت است. هواداران تقاضا کردند.»

سندلر یکی از نویسندگان قسمت اول فیلم به کارگردانی «دنیس دوگان» بود. او در آن کمدی ورزشی نقش یک بازیکن هاکی را بازی می‌کند که نمی‌تواند خشمش را مدیریت کند و کشف می‌کند که استعداد دیگرش بازی گلف است. او به یک تورنمنت گلف ملحق می‌شود تا با قهرمانی و به دست آوردن پول خانه مادربزرگش را حفظ کند. در آن رقابت، گیلمور با یک ورزشکار مغرور به نام «شوتر مک‌گاوین» با بازی مک‌دونالد رویارو می‌شود. «جولی بوون» و «کارل ودرز» دیگر بازیگران فیلم بودند.

«هپی گیلمور» در سال ۱۹۹۶ اکران شد و نزدیک به ۴۰ میلیون دلار در سراسر دنیا بلیت فروخت. آن فیلم یکی از محبوب‌ترین آثار کارنامه سندلر شد و او را به یکی از بزرگترین ستارگان کمدی دهه تبدیل کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید