news-background
news-background

اولین تصاویر رسمی از جنا اورتگا و مایکل کیتون در Beetlejuice 2

کیتون نقش قبلی خود در «بیتل‌جوس» را تکرار کرده است.

اولین تصاویر رسمی از فیلم «بیتل‌جوس ۲» (Beetlejuice Beetlejuice) را مجله «اینترتینمنت ویکلی» رونمایی کرد. در این دنباله «وینونا رایدر» در نقش «لیدیا دیتس»، «جنا اورتگا» در نقش دخترش استرید، «جاسترن ترو» در نقش روری و «کاترین اوهارا» در نقش «دلیا دیتس» ظاهر خواهند شد.

«مایکل کیتون» که علاوه بر قسمت اول «بیتل‌جوس» در فیلم «بتمن» سال ۱۹۸۹ با برتون همکاری کرده و «مونیکا بلوچی» همسر کارگردان در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. «ویلم دافو» دیگر بازیگر این فیلم کمدی فراطبیعی در نقش یک پلیس مرده خواهد بود.

«تیم برتون» می‌گوید برای دنباله «بیتل‌جوس» ایده‌های مختلفی از جمله «بیتل‌جوس در هاوایی» را بررسی کرده است: «درباره چیزهای زیادی حرف زدیم. آن اوایل وقتی قرار بود «بیتل‌جوس و عمارت تسخیر شده» و «بیتل‌جوس به غرب می‌رود» یا هرچه را بسازیم.» اما در نهایت به این نتیجه می‌رسد که روایت داستان مرگ ناگهانی پدر لیدیا که سه نسل از زنان دیتس را کنار هم جمع می‌کند بهترین ایده است.

کیتون می‌گوید از بازی در این فیلم بسیار لذت برده و کات اولیه آن را دیده است:‌ «پس از چند اصلاح کوچک در اتاق تدوین دوباره آن را خواهم دید و دائماً گفته‌ام که این اثر فوق‌العاده است.»

برتون در بخش دیگری از مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید برای بعضی از صحنه‌های «بیتل‌جوس ۲» از استاپ-موشن استفاده کرده تا فیلم به قسمت اول شبیه شود: «یک بازگشت-به-اصول می‌خواست، کیفیت دست‌ساز. نیروی دوباره‌ای بخشید به علت عشق و علاقه‌ام به فیلمسازی.»

«بیتل‌جوس ۲» ۶ سپتامبر اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید