news-background
news-background

بیلی دی ویلیامز: فقط یک لاندو وجود دارد و آن منم؛ اگر پول زیادی بدهید روحم را می‌فروشم

ویلیامز در «جنگ ستارگان» نقش «لاندو کلاریسیان» را بازی کرده است.

سال گذشته گزارش شد که «دونالد گلاور» یک فیلم جدید بر اساس شخصیت «لاندو کلاریسیان» برای لوکاس‌فیلم و دیزنی در دست ساخت دارد و فیلمنامه آن را با همکاری برادرش «استیون گلاور» می‌نویسد. گلاور در فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) این نقش را بازی کرده بود. «بیلی دی ویلیامز» بازیگر سابق این نقش در فیلم‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars) در مصاحبه جدیدی با «ریدیو تایمز» نسبت به این پروژه اظهار نظر کرده و به این پرسش پاسخ داده است که آیا حاضر است بار دیگر برای نقش لاندو مقابل دوربین برود یا نه.

او می‌گوید: «او بخشی از یک نسل کاملاً جدید است. برای جذابیت بخشیدن به شخصیت هرچه بخواهد خلق می‌کند. مرد جوان بسیار بااستعداد و بسیار خلاقی است. یعنی نیازی نیست در این مرحله به او بگویم با آن شخصیت چه کند. قرن بیستم با من بود و حالا قرن بیست و یکم به او سپرده شده. شام دلپذیری با او خوردم. مرد جوان خوشایندی است. بسیار بااستعداد است. اما نمی‌بینم که او... یعنی، وقتی بحث لاندو کلاریسیان در میان باشد فقط ی لاندو وجود دارد. من آن شخصیت را خلق کردم.»

این بازیگر ۸۳ ساله توصیه‌اش به گلاور را فاش می‌کند: «به او گفتم دلفریب باش - همین دو کلمه! فقط نیاز بود که همین را به او بگویم. فقط به همین می‌توانستم فکر کنم.»

فیلم «ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) در سال ۲۰۱۹ ویلیامز را برای نقش کوتاهی بازگرداند. او در پاسخ به این پرسش که آیا دوباره برمی‌گردد یا نه می‌گوید: «پول زیادی به من بدهید تا روحم را بفروشم.»

تاریخ اکران «جنگ ستارگان: لاندو» (Star Wars: Lando) نامشخص است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید