news-background
news-background

جی.کی. سیمونز می‌گوید در نسخه لایو-اکشن Invincible بازی نمی‌کند

سیمونز می‌گوید «رایان رینولدز» یا «هیو جکمن» باید در نسخه لایو-اکشن «شکست‌ناپذیر» بازی کنند.

«جی.کی. سیمونز» در مصاحبه جدیدی با «کامیک‌بوک» می‌گوید در نسخه لایو-اکشن «شکست‌ناپذیر» (Invincible) نقش «آمنی-من» (Omni-Man) یا «نولان گریسون» را بازی نمی‌کند. او پیشنهاد می‌کند که «رایان رینولدز» یا «هیو جکمن» در این نقش ظاهر شوند. «رابرت کرکمن» پدید‌آورنده چندگانه تأیید کرده است که فیلم لایو-اکشن «شکست‌ناپذیر» در دست ساخت است.

سیمونز در پاسخ به این پرسش که آیا در نسخه سینمایی و لایو-اکشن «شکست‌ناپذیر» بازی می‌کند یا نه می‌گوید: «مطلقاً نه. فکر می‌کنم یک مرد ۶۹ ساله نباید در نقش «امنی-من» بازی کند. باز هم می‌گویم تا جایی که می‌دانم فقط شایعه است. فقط شایعه تولید یک فیلم لایو-اکشن شنیده شده. اما شاید در یک صحنه فلش‌بک یا چنین چیزی نقش رهبر ویلترومایت‌ها نقش کوتاهی برای من باشد. همیشه ۲۰ دقیقه پس از آنکه ارتباط را قطع می‌کنم پاسخ درستی به ذهن می‌آید. نمی‌دانم.»

نسخه لایو-اکشن «شکست‌ناپذیر» بی‌سروصدا در یونیورسال در دست ساخت است و «سث روگن» و «ایوان گلدبرگ» به عنوان نویسنده و کارگردان به پروژه ملحق شده‌اند. کرکمن پیش‌تر گفته بود: «هنوز روی آن کار می‌کنیم. برخی فیلم‌ها کمی بیشتر طول می‌کشند. فکر می‌کنم بتوان گفت که سریال به ساخته شدنش بسیار کمک کرد. مردم برای آن فیلم احتمالی در یونیورسال هیجان‌زده‌اند. بنابراین ما از این هیجان‌زدگی استفاده می‌کنیم و سعی داریم به سرعت پیشروی کنیم.»

داستان سریال در مورد «مارک گریسون» هفده ساله با صداپیشگی «استیون یئون» است که با دیگر همسالانش تفاوتی ندارد جز اینکه پدرش قدرتمندترین ابرقهرمان زمین «آمنی-من» با صداپیشگی «جی.کی. سیمونز» است. وقتی که قدرت‌های مارک هم شروع به ظاهر شدن می‌کند، متوجه می‌شود که میراث پدرش شاید آنگونه که به نظر می‌رسد قهرمانانه نباشد.

پخش نیمه دوم از فصل دوم «شکست‌ناپذیر» ۱۴ مارس آغاز شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید