news-background
news-background

آرنولد شوارتزنگر و آلن ریچسون در فیلم کمدی The Man With The Bag

شوارتزنگر و ریچسون در یک کمدی برای آمازون همکاری می‌کنند.

«آرنولد شوارتزنگر» و «آلن ریچسون» به فیلم کمدی «مردی با کیسه» (The Man With The Bag) آمازون ام‌جی‌ام پیوستند. شوارتزنگر از سال ۲۰۱۹ و «کونگ فیوری ۲» (Kung Fury 2) در فیلم بلندی نقش‌آفرینی نکرده است. او در همان سال «نابودگر: سرنوشت شوم» (Terminator: Dark Fate) را در سالن‌های سینما داشت. «آدام شنکمن» که «اسپری مو» (Hairspray) را در کارنامه دارد این فیلم را بر اساس فیلنمامه «آلن رایس» کارگردانی می‌کند.

داستان این فیلم خانوادگی درباره ربوه شدن کیسه جادویی بابا نوئل در تعطیلات کریسمس است. بابا نوئل برای یافتن کیسه از یک سارق سابق به نام ونس کمک می‌گیرد و به همراه دخترش و گروهی از الف‌ها، باید بزرگترین سرقت عمرش را عملی کند و کریسمس را نجات دهد.

انتظار می‌رود شوارتزنگر نقش بابا نوئل و ریچسون نقش سارق را بازی کند. فرماندار سابق کالیفرنیا آخرین بار در دهه ۱۹۹۰ (Jingle All The Way) در یک کمدی با مضمون کریسمس دیده شده بود. او سال گذشته سریال «فوبار» (Fubar) را در نتفلیکس داشت. ریچسون بیشتر با سریال «ریچر» (Reacher) و «تایتان‌ها» (Titans) شناخته می‌شود و به زودی در «وزارت جنگ ناجوانمردانه» (The Ministry of Ungentlemanly Warfare) «گای ریچی» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید