news-background
news-background

استلان اسکارزگارد: هشت ساعت نشستن روی صندلی گریم را به جلوه‌های ویژه ترجیح می‌دهم

اسکارزگارد می‌گوید ساعت‌ها نشستن روی صندلی گریم «دردناک است اما ارزش‌اش را دارد.»

«استلان اسکارزگارد» در مصاحبه با «اینسایدر» می‌گوید برای تبدیل شدن به «بارون ولادیمیر هارکونن» در فیلم «تلماسه: قسمت دو» (Dune: Part Two) هشت ساعت روی صندلی گریم نشسته است. او می‌گوید این تجربه «دردناک» اما ارزشمند است و آن را به جلوه‌های ویژه رایانه‌ای ترجیح می‌دهد.

اسکارزگارد می‌گوید: «دردناک بود اما ارزش‌اش را داشت. می‌خواستیم این مرد فقط با ظاهر شدن مقابل دوربین به عنوان تصویری که روی مردم تأثیر گذاشته تعریف شود. و آن تأثیر باید سراسر فیلم بدون اینکه او همواره دیده شود ماندگار باشد.»

او به یاد می‌آورد که تقریباً دو دهه قبل وقتی در چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) بازی می‌کرد تأثیر مشابهی را خلق می‌کند. اسکارزگارد می‌گوید ساعت‌ها نشستن روی صندلی گریم را به موشن کپچر و رسم نقاطی روی صورتش ترجیح می‌دهد: «تنها بازیگری بودم که گریم واقعی داشت. همه بازیگران دیگر روی آن کشتی پنج دقیقه زودتربرای فیلمبرداری حاضر می‌شدند و همگی روی چهره‌هایشان نقطه‌هایی داشتند، و همان‌گونه بازی می‌کردند. من شش ساعت آن‌جا می‌نشستم. اما مسئله این است که لذت می‌بردم. اگر منطقی باشد باید بگویم که دوست دارم نقاشی هنرمندان را ببینم.»

اسکارزگارد سابقه بازی در فیلم «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) را دارد که مانند بسیاری از عناوین ابرقهرمانی اخیر مارول و دی‌سی در گیشه ناموفق بود. او در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند فیلم‌هایی چون «تلماسه» و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) هنر را به فیلم‌های پرخرج هالیوود بازگردانده‌اند یا نه می‌گوید: «به شکلی، بله. فیلم‌هایی که نام بردید فروش زیادی کردند و باعث شدند استودیوها شهامت پیدا کنند. اما فقط یک شکست تجاری کافی است تا دوباره بترسند. مسئله این است که ساختن «تلماسه» یا «اوپنهایمر» استعداد زیادی می‌طلبد و ما نمی‌توانیم آن میزان استعداد ایجاد کنیم تا هر سال ۱۰۰ فیلم شبیه آن‌ها بسازیم. اما فکر می‌کنم سینما دوام پیدا می‌کند.»

قسمت دوم «تلماسه» با بازی «تیموتی شالامی»، «زندیا»، «آستین باتلر»، «فلورنس پیو»، «ربکا فرگوسن» و بسیاری دیگر به سمت افتتاحیه جهانی ۱۷۰ میلیون دلاری حرکت می‌کند و نقدهای مثبتی دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید