news-background
news-background

بازیگران نقش‌های منی، مل، نورا و اوون در فصل دوم Last of Us معرفی شدند

چهار بازیگر جدید به فصل دوم «آخرین بازماندگان ما» ملحق شد.

«دنی رامیرز»، «تاتی گابریل»، «آریلا بارر» و «اسپنسر لرد» به فصل دوم سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) اچ‌بی‌او ملحق شدند.

رامیرز بازیگر فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) در نقش منی، بارر بازیگر «چگونه یک خط لوله را منفجر کنیم» (How to Blow Up a Pipeline) در نقش مل، گابریل بازیگر «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» (Chilling Adventures of Sabrina) در نقش نورا و لرد بازیگر «ریوردیل» (Riverdale) در نقش اوون در این فصل ظاهر خواهند شد. شخصیت‌های منی یک سرباز متعهد، مل یک پزشک جوان، نورا یک بهیار نظامی، و اوون یک «روح آرام گرفتار در تن یک جنگجو» توصیف شده‌اند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «ایزابلا مرسد» در نقش «دینا»، «یانگ مازینو» در نقش «جسی»، «کیتلین دیور» در نقش «ابی» و «کاترین اوهارا» در این فصل ظاهر خواهند شد و به «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» می‌پیوندند.

فصل اول «آخرین بازماندگان ما» به نویسندگی «کریگ میزین» و «نیل دراکمن» ژانویه ۲۰۲۳ از اچ‌بی‌او پخش شد و بر اساس یک بازی ویدیویی محبوب به همین نام داستانی روایت کرد درباره مردی به نام جوئل با بازی «پدرو پاسکال» که وظیفه داشت در آمریکای پسا-آخرالزمانی دختری به نام الی با بازی «بلا رمزی» که در برابر یک بیماری مقاوم است را قاچاق کند.

«مارک مایلود» برنده امی (Succession)، «نینا لوپز کورادو» (Perry Mason)، «استیون ویلیامز» (Watchmen) و «کیت هرون» (Loki) کارگردانان فصل دوم «آخرین بازماندگان ما» در کنار «پیتر هور» کارگردان قسمت سوم از فصل اول خواهند بود.

فصل دوم «آخرین بازماندگان ما» در سال ۲۰۲۵ آماده پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۳۲

تنها شخصیت دوست داشتنی تو کمپ ابی فقط اوون بود گااااد چقد از منی بدم میومد

نمایش اسپویل