news-background
news-background

آلن ریچسون: نقش Thor را جدی نگرفتم و از دستش دادم

بازیگر سریال «ریچر» می‌گوید برای نقش «ثور» تست بازیگری داده است.

«آلن ریچسون» فاش کرده است که دو نقش در فیلم‌های «ثور» (Thor) و «هانگر گیمز:‌ آتش گرفتن» (The Hunger Games: Catching Fire) را از دست داده است.

بازیگر سریال «ریچر» (Reacher) در مصاحبه با «منز هلث» نگاهی به سال‌های گذشته انداخته و به یاد آورده است که چرا مارول «کریس همسورث» را به او ترجیح داده است. ریچسون می‌گوید: «آن را جدی نگرفتم. فکر می‌کردم: «اگر ظاهر من به آن شخصیت بخورد من را انتخاب می‌کنند؛ بازیگری برای هیچ‌کس مهم نیست.»

پس از آن تست بازیگری در سال ۲۰۱۱، مسئول انتخاب بازیگر به ریچسون می‌گوید که او «مهارت» لازم را برا این نقش نشان نداده است. ریچسون پیش‌تر در سریال «اسمال‌ویل» (Smallville) نقش «آکوامن» از دنیای دی‌سی را بازی کرده بود.

ریچسون در سال‌های بعد برای نقش «فینیک اودیر» در «آتش گرفتن» تست بازیگری می‌دهد که در نهایت به «سم کلافلین» رسید. این بار، مسئله نه «مهارت» او بلکه سن و سالش بود. ریچسون در آن زمان ۳۰ ساله بود و برای آن شخصیت بیش از حد سالخورده دانسته شد اما یک بار دیگر با سریال «تایتان‌ها» (Titans) برای یک پروژه ابرقهرمانی دیگر تست بازیگری داد.او می‌گوید اگرچه اعتماد به نفس زیادی داشته اما این بار هم سن بالا این فرصت را از او می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید