news-background
news-background

عذرخواهی هیدن کریستنسن از بازیگر کودک Star Wars: Revenge of the Sith

کریستنسن بازیگر «انتقام سیث» را وحشت‌زده کرده است.

«هیدن کریستنسن» می‌گوید از کودک بازیگری که او را برای یکی از صحنه‌های سه‌گانه پیش‌درآمد «جنگ ستارگان» (Star Wars) ترسانده عذرخواهی کرده است. در یکی از صحنه‌های فیلم «جنگ ستارگان: انتقام سیث» (Star Wars: Revenge of the Sith) شخصیت «آناکین اسکای‌واکر» وظیفه دارد تمامی جدای‌ها از جمله کودکانی که از او طلب بخشش می‌کنند را از بین ببرد.

کریستنسن در مصاحبه با «امپایر» فیلمبرداری این صحنه را به یاد آورده و توضیح داده است که چگونه برای واقعی‌تر شدن آن سعی کرده «راس بیدمن» کودک بازیگر را وحشت‌زده کند. او در نهایت از بیدمن خردسال عذرخواهی می‌کند: «به نظر می‌رسید که بچه‌ها با دیدن من آن صحنه را فراموش کرده‌اند! ترس یا رعبی نداشتند. فقط از دیدن آناکین هیجان‌زده بودند. بحث‌های زیادی درباره فیلمبرداری شد، و خوشحالم که جرج [لوکاس] آن را ساخت. اقدام جسورانه‌ای بود. و بهت‌آور شده.»

او ادامه می‌دهد: «وقتی آن صحنه را فیلمبرداری می‌کردیم، به سختی می‌توانستند واکنشی که می‌خواستند را از بچه‌ها بگیرند. این بود که من صدایم را بالا بردم و به او غر زدم، چون لحظه واقعی وحشت‌زدگی او را می‌خواستیم. واکنشی که می‌خواستیم را گرفتیم و باعث شد که آن صحنه واقعاً جواب دهد... سال‌ها بعد او را دیدم. گفتم: «متأسفم که آن‌طور پیش رفت.»»

کریستنسن که پس از فیلم‌های «جنگ ستارگان» در سریال «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) نقش «آناکین اسکای‌واکر» را بازی کرده، در بخش دیگری از مصاحبه با «امپایر» می‌گوید سه‌گانه پیش‌درآمد با گذر زمان جایگاهشان را در میان هواداران پیدا کرده‌اند: «تجربه‌ای به‌یادماندنی بود. و بسیار دلگرم‌کننده. مسیری که با «جنگ ستارگان» در طول بیست و چند سال طی کردم… مسیری باورنکردنی بود، و جایگاه امروز ما برای من بسیار ارزشمند است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید