news-background
news-background

نیک آفرمن و بتی گیلپین به سریال Death by Lightning نویسندگان Game of Thrones پیوستند

گیلپین و آفرمن به سریال تاریخی نویسندگان «بازی تاج‌وتخت» پیوستند.

«نیک آفرمن» (The Last Of Us) و «بتی گیلپین» (GLOW) به سریال «مردن با صاعقه» (Death by Lightning) به نویسندگی پدید‌آورندگان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) ملحق شدند. پیش‌تر گزارش شده بود که «متیو مک‌فدین» بازیگر «وراثت» (Succession) و «مایکل شانن» به این سریال پیوسته‌اند.

این سریال با عنوان «مردن با صاعقه» (Death by Lightning) بر اساس کتابی نوشته «کندیس میلارد» به نام «سرنوشت جمهوری» (Destiny Of The Republic) ساخته می‌شود و زندگی و سرگذشت گارفیلد با بازی شانن و قاتل او «چارلز گیتیو» با بازی مک‌فدین را روایت می‌کند. «بتی گیلپین» نقش «کریت گارفیلد» و «نیک آفرمن» نقش «چستر آرتور» را بازی خواهند کرد.

«مایک مارکوفسکی» که «آموزش بد» (Bad Education) را در کارنامه دارد پدیدآورنده سریال است و «دیوید بنیاف» و «دن وایس» پدیدآورندگان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) و «مسئله سه جرم» (3 Body Problem) تهیه‌کننده سریال خواهد بود. «مت راس» (Captain Fantastic) کارگردان و دیگر تهیه‌کننده اجرایی سریال است.

آفرمن به تازگی برای «آخرین بازماندگان ما» شبکه اچ‌بی‌او برنده جایزه امی بهترین بازیگر مهمان شده در حالی که گیلپین پس از سریال «گلو» نتفلیکس در «جنگ فردا» (The Tomorrow War) و سریال «خانم دیویس» (Mrs. Davis) دیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید