news-background
news-background

ربکا فرگوسن می‌گوید «یک فرد» در پروژه‌ای با او بدرفتاری کرده است؛ واکنش «راک»: کار من نیست

«راک» از «ربکا فرگوسن» حمایت کرده که می‌گوید قربانی یک بدرفتاری شده است.

«ربکا فرگوسن» این هفته وقتی فاش کرد که زمانی یک بازیگر «احمق» صدایش را به روی او بلند کرده، موجی از گمانه‌زنی را در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورد. بازیگر «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) در مصاحبه با پادکست «جاش اسمیت» تأکید کرد که آن بازیگر «تام کروز» یا «هیو جکمن» نبوده است.

«دیلی بیست» گزارش داده است که فرگوسن در این پادکست می‌گوید این اتفاق ده یا دوازده سال قبل روی می‌دهد: «این آدم به‌شدت متزلزل و عصبانی بود چون نمی‌توانست به صحنه‌هایی که می‌خواست برسد. اما چون این فرد بازیگر شماره یک در فهرست بازیگران بود، من هیچ پشتوانه‌ای نداشتم.»

فرگوسن وقتی متوجه می‌شود که هیچ‌کس از او حمایت نخواهد کرد، شروع می‌کند به گریه کردن: «این فرد به معنای واقعی کلمه مقابل تمامی اعضای گروه به من نگاه کرد و گفت: «اسم خودت را بازیگری می‌گذاری؟ من باید با این کار کنم؟ این چه وضعی است؟» و من که آنجا ایستاده بودم در هم شکستم.»

این بازیگر سوئدی روز بعد به آن بازیگر می‌گوید: «از فیلم من برو بیرون.» اولین بار بود که پاسخ او را می‌دادم. خیلی ترسیده بودم. به او نگاه کردم و گفتم: «می‌توانی گورت را گم کنی.»

اما تهیه‌کنندگان پروژه نمی‌توانستند بازیگر «شماره یک» خود را اخراج کنند بنابراین فرگوسن راه حل دیگری ارائه می‌کند: ««آن فرد می‌تواند رو برگرداند تا من با پشت سر او حرف بزنم.» و همین کار را هم کردم.»

فرگوس سابقه بازی در مقابل ستارگانی چون «جیک جیلنهال»، «مایکل فاسبندر»، «یوان مک‌گرگور»، «کریس همسورث» و «رایان رینولدز» را دارد و مصاحبه او هواداران بسیاری را کنجکاو کرده است. «دووین جانسون» دیگر بازیگری است که در فیلم «هرکول» (Hercules) سابقه همکاری با فرگوسن را دارد. اما «راک» تأکید کرده است که «آن فرد» پرخاشگر نبوده است.

«راک» در توییتر می‌نویسد: «از این اتفاق ناراحتم اما خوشحالم که مقابل مزخرف‌گویی ایستاده. ربکا فرشته نگهبان من بود که از آسمان نازل شد. عاشق آن زن هستم. دوست دارم بدانم چه کسی این کار را کرده.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اسفند ۱۴۰۲ ۲۳:۴۱

جر و بحث بازیگرا از غیبت‌های خاله خانباجی‌های قدیم هم لوس‌تر شده

نمایش اسپویل