news-background
news-background

کن لیونگ بازیگر سریال Avatar: The Last Airbender می‌گوید تصور می‌کرده برای فیلم‌های Avatar جیمز کامرون تست بازیگری می‌دهد

بازیگر «آواتار: آخرین بادافزار» می‌گوید هیچ شناختی از داستان انیمه نداشته است.

«کن لیونگ» بازیگر سریال لایو-اکشن «آواتار: آخرین بادافزار» (Avatar: The Last Airbender) می‌گوید تصور می‌کرده برای فیلم‌های «آواتار» (Avatar) «جیمز کامرون» تست بازیگری می‌دهد.

او که در سریال نتفلیکس نقش «فرمانده ژائو» را بازی کرده در مصاحبه با «ددلاین» اعتراف می‌کند که هیچ شناختی از انیمه «آواتار» نداشته است: «فکر می‌کردم آبی خواهم شد.»

لیونگ اضافه می‌کند: «اثر اریجینال را به هیچ وجه نمی‌شناختم. شاید به سن و سال من ربط دارد اما نمی‌شناختمش. اولاً، در تست بازیگری نمی‌شد تشخیص داد که برای «آواتار» است، به پروژه دیگری تغییر شکل داده بود. و وقتی اولین بار شنیدم که برای «آواتار» است تصور کردم که [موجودی] آبی خواهم شد.»

بازیگر ادامه می‌دهد که با این حال فشاری برای آشنایی با انیمه حس نکرده است: «حالا که به گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم که ورود به سریال بدون شناخت را خیلی دوست دارم. چون وقتی تصوراتی دارید ممکن است فرایند ناب بازیگری را خراب کنید. اگر بدون شناخت وارد شوید، آگاهی از اتفاقات باعث می‌شود نمایش شما به شکلی شخصیت پیدا کند که شاید اگر تصورات یا برنامه‌هایی می‌داشتید پیدا نمی‌کرد. بنابراین از این بابت خوشحالم.»

داستان «آواتار: آخرین بادافزار» در مورد یک پسر ۱۲ ساله به نام «آنگ» و آخرین بازمانده‌ «ایر نومادز» است. «آلبرت کیم» شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده سریال است. «مایکل گوی»، «رزان لیانگ»، «جبار رایسانی»، و «جت ویلکینسون» این لایو-اکشن را کارگردانی می‌کنند. «دنیل دای کیم» در نقش «اوزای ارباب آتش»، «پل سون-هیونگ لی» در نقش «ژنرال آیرو»، «کن لیونگ» در نقش «فرمانده ژائو»، «الیزابت یو» در نقش «شاهدخت آزولا»، «دالاس لیو» در نقش «شاهزاده زوکو»، «گوردن کورمیر» در نقش آنگ، کیاونتیو در نقش کاتارا و «ایان اوسلی» در نقش سوکا بازی می‌کنند.

فصل اول سریال لایو-اکشن «آواتار» ۲۲ فوریه از نتفلیکس پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید