news-background
news-background

فصل پنجم True Detective ساخته می‌شود

سریال «کارآگاه حقیقی» برای فصل پنجم بازمی‌گردد.

شبکه اچ‌بی‌او در اوج حواشی منفی فصل چهارم «کارآگاه حقیقی» (True Detective) تأیید کرد که این سریال پربیننده برای فصل پنجم بازخواهد گشت. «ایسا لوپز» شورانر فصل چهارم با امضای قراداد جدیدی با اچ‌بی‌او فصل پنجم را می‌سازد.

«دیار شب» (Night Country) با بازی «جودی فاستر» و «کالی ریس» پربیننده‌ترین فصل تاریخ «کارآگاه حقیقی» با ۱۲.۷ میلیون بیننده در تمامی پلتفرم‌ها شد. قسمت پایانی فصل چهارم ۱۸ فوریه پخش شد و پربیننده‌ترین اپیزود فصل با ۳.۲ میلیون بیننده در مکس و اچ‌بی‌او بود.

ریس و «جودی فاستر» در فصل چهارم نقش کارآگاه «لیز دنورز» و «اوانجلین ناوارو» را بازی می‌کنند و مأمور رسیدگی به قتل‌های «ایستگاه تحقیقاتی قطبی سلال» شده‌اند. دیگر بازیگران فصل چهارم که با بودجه ۶۰ میلیون دلاری در ایسلند فیلمبرداری شده «جان هاکس»، «کریستفر اکسلتون»، «فایونا شا»، «فین بنت»، «آنا لمب»، «ایزابل استار له‌بلانک» و «تارا رید» خوهند بود.

«دیار شب» اولین فصل «کارآگاه حقیقی» بدون مشارکت «نیک پیزولاتو» در مقام نویسنده از زمان پخش فصل اول بود. او که یکی از تهیه‌کنندگان فصل چهارم بود در شبکه‌های اجتماعی با انتشار واکنش‌های منفی بینندگان اعتراض ریس را برانگیخت.

این نویسنده چهارشنبه این هفته پیام دیگری منتشر کرد و به هواداران سریال گفت: «می‌گویم «متمدن» بمانید اما البته تمدن جایی ندارد وقتی انتقاد از یک سریال تلویزیونی خباثتی هیتلری دانسته می‌شود که باید از شرش خلاص شد. بنابراین ادامه دهید. از هجو استقبال می‌شود، اما سعی کنید روز خوبی داشته باشید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید