news-background
news-background

تغییر کارگردان و لوکیشن فیلمبرداری سریال Blade Runner 2099

کارگردان «بلید رانر ۲۰۹۹» تغییر کرد.

«جاناتان فن تولکن» سریال «بلید رانر ۲۰۹۹» (Blade Runner 2099) را برای آمازون کارگردانی می‌کند. فن تولکن به تازگی دو اپیزود از سریال «شوگون» (Shōgun) شبکه اف‌ایکس را کارگردانی کرده و یکی از تهیه‌کنندگان و کارگردان دو اپیزود از «بلید رانر ۲۰۹۹» خواهد بود.

«جرمی پودسوا»، کارگردان سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) پیش‌تر قرار بود این سریال را کارگردانی کند اما پس از اعتصاب نویسندگان آمریکا در طول تابستان از این پروژه جدا شد. این سریال پیش از اعتصاب قرار بود در بلفاست فیلمبرداری شود اما پس از تغییر کارگردان لوکیشن فیلمبرداری از ایرلند شمالی به پراگ و کشور جمهوری چک منتقل خواهد شد که اخیراً سریال «بنیاد» (Foundation) اپل تی‌وی+ در آن تولید شده است. انتظار می‌رود تولید سریال «بلید رانر ۲۰۹۹» در ماه آوریل آغاز شود.

از داستان سریال جزئیاتی به صورت رسمی فاش نشده اما عنوان آن از وقوع داستان نیم قرن پس از رویدادهای «بلید رانر ۲۰۴۹» (Blade Runner 2049) به کارگردانی «دنی ویلنوو»‌ و بازی «رایان گاسلینگ» که در سال ۲۰۱۷ ساخته شد حکایت می‌کند. «سیلکا لوییزا» که «دختران درخشان» (Shining Girls) «الیزابت ماس» را در کارنامه دارد، نویسنده و با کمپانی «اسکات فری پروداکشنز» به همراه «ریدلی اسکات» تهیه‌کننده سریال خواهد بود.

قسمت اول «بلید رانر» (Blade Runner) که از رمان «فیلیپ کی. دیک» اقتباس شده بود، داستانی در یک لس‌آنجلس دیستوپیایی در سال ۲۰۱۹ روایت می‌کرد که انسان‌های مصنوعی موسوم به رپلیکنت‌ها توسط کمپانی تایرل بیو-مهندسی شده‌اند تا روی کلونی‌های فضایی کار کنند. وقتی گروهی از رپلیکنت‌های پیشرفته به زمین برمی‌گردند، یک پلیس موافقت می‌کند که آن‌ها را بازداشت کند. «هریسون فورد»، «شان یانگ»، و «ادوارد جونز اولموس» از جمله بازیگران فیلم بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید