news-background
news-background

تاریخ پخش سریال The Sympathizer رابرت داونی جونیور با انتشار تریلر جدید اعلام شد

سریال «همدرد» آوریل آینده از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.

سریال «همدرد» (The Sympathizer) اچ‌بی‌او به نویسندگی «پارک چان ووک» کارگردان «تصمیم جدایی» (Decision to Leave) و «دان مک‌کلار» ۱۴ آوریل پخش خواهد شد و می‌تواند در امی ۲۰۲۴ رقابت کند.

این سریال با بازی «رابرت داونی جونیور» بر اساس رمانی به همین نام نوشته «ویت تان نوین» و در قالب هفت اپیزود ساخته شده است. رمان «همدرد» که ترکیبی از داستان‌های تاریخی و جاسوسی است در مورد یک مأمور مخفی اهل ویتنام شمالی است که در ارتش ویتنام جنوبی نفوذ می‌کند. وقتی این مأمور به ایالات متحده تبعید می‌شود، در جامعه ویتنام جنوبی باقی می‌ماند و در تولید فیلمی در مورد جنگ ویتنام به عنوان مشاور همکاری می‌کند. این مأمور در نهایت به ویتنام بازمی‌گردد تا در مقابل کمونیست‌ها بجنگد.

دیگر بازیگران فیلم «هوا شوانده»، «فرد انگوین خان»، «توان له»، «کای دوین»، و «سندرا او» خواهند بود. «رابرت داونی جونیور» در این سریال چندین نقش از جمله یک مأمور سیا، یک کارگردان هالیوودی و یک نماینده کنگره را بازی می‌کند. پارک در سال ۲۰۱۸ سابقه کارگردانی مینی‌سریال «دخترک درامر» (The Little Drummer Girl) را دارد.

پارک پیش‌تر گفته بود که این سریال هفت اپیزودی داستانی در سال ۱۹۷۳ روایت می‌کند: «داستان پناه‌جویان ویتنامی را پوشش می‌دهد که به لس‌آنجلس مهاجرت کردند و داستان‌هایی پیرامون آن محیط. به خاطر این داستان، بازیگران تنوع زیادی دارند و به ویژه اهل ویتنام و ویتنامی-آمریکایی‌اند.»

داونی در مورد این سریال به «ددلاین» می‌گوید: «با بازی در پنج نقش به معنای واقعی کلمه از حالا به تجربه‌ای دگرگون‌کننده برای من تبدیل شده است. بنابراین فقط می‌گویم پیش از آنکه به یکدیگر افترا بزنیم – رنسانس خودت را تجربه کن و ببین آیا کمی نظرت تغییر می‌کند یا نه.»

سریال «همدرد» ۱۴ آوریل پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید