news-background
news-background

کیتی پری پس از ۷ فصل از American Idol جدا می‌شود

پری از «آمریکن آیدل» جدا می‌شود.

«کیتی پری» در برنامه «جیمی کیمل» اعلام کرد که پس از هفت سال از برنامه «آمریکن آیدل» (American Idol) جدا خواهد شد. او در سال ۲۰۱۸ وقتی «آمریکن آیدل» از فاکس به ای‌بی‌سی منتقل شد به این مسابقه خوانندگی پیوسته بود.

پری ۳۹ ساله در پاسخ به این پرسش کیمل که دوست دارد تا چه زمانی به داوری در برنامه ادامه دهد می‌گوید: ««آیدل» را خیلی دوست دارم، من را به قلب آمریکا وصل کرد. اما احساس می‌کنم که باید بیرون بروم و نبض خودم را حس کنم.»

«لوک برایان و «لایونل ریچی» دیگر داوران مسابقه «آمریکن آیدل» از سال ۲۰۱۸ تاکنون بوده‌اند. پری در پاسخ به این پرسش که آیا همکارانش از تصمیمش آگاهی دارند یا نه می‌گوید: «امشب متوجه می‌شوند.» او اضافه می‌کند: «این برنامه را خیلی دوست دارم اما می‌خواهم دنیا را ببینم. شاید اگر روزی از من دعوت کنند برگردم.»

پری نزدیک به یک سال قبل در یکی از قسمت‌های فصل بیست و یکم با دیدن تست خوانندگی یک بازمانده تیراندازی در مدارس آمریکا احساساتی شده و گفته بود: «این مملکت لعنتی ما را ناامید کرده! این درست نیست. تو باید اینجا آواز بخوانی به این دلیل که موسیقی را دوست داری، نه به این خاطر که آن اتفاق لعنتی و مزخرف را تجربه کرده‌ای.»

پری در فصل بیست و دوم برنامه که ۱۸ فوریه پخش می‌شود دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید