news-background
news-background

«بچه کاراته‌کار» بعدی پیدا شد: بن وانگ در Karate Kid به جکی چان و رالف ماکیو پیوست

بازیگر سریال «چینی متولد آمریکا» به فیلم «بچه کاراته‌کار» ملحق شد.

سونی پیکچرز «بن وانگ» بازیگر سریال «چینی متولد آمریکا» (American Born Chinese) را برای بازی در فیلم بعدی «بچه کاراته‌کار» (Karate Kid) انتخاب کرد. این بازیگر از میان هزاران گزینه در سراسر دنیا انتخاب شده است. منابع نزدیک به سونی می‌گویند فقط طی ۲۴ ساعت ۱۰ هزار بازیگر برای این نقش ثبت نام کرده‌اند اما در نهایت وانگ برگزیده می‌شود که زبان چینی ماندارین را سلیس حرف می‌زند و در هنرهای رزمی از جمله کاراته، کونگ فو و تکواندو مهارت دارد. او در سریال «چینی متولد آمریکا» مقابل «میشل یئو» این مهارت‌هایش را نشان داده بود. وانگ به تازگی در موزیکال «دختران بدجنس» (Mean Girls) دیده شده است.

«رالف ماکیو» و «جکی چان»‌ در فیلم جدید به کارگردانی «جاناتان انتویسل» و نویسندگی «راب لیبر» نقش‌های «دنیل لاروسو» قهرمان کاراته و «آقای هان» استاد کونگ فو را تکرار خواهند کرد. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما داستان نوجوانی اهل چین روایت خواهد شد که به واسطه هنرهای رزمی مسیر زندگی خود را پیدا می‌کند.

«بچه کاراته‌کار» سه دهه پیش با یک فیلم آغاز شد و با چند دنباله و یک سریال (Cobra Kai) در یوتیوب و نتفلیکس ادامه پیدا کرد. پنج فیلم «بچه‌کاراته‌کار» از سال ۱۹۸۴ تا امروز ۶۱۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرده‌اند.

سونی پیکچرز این فیلم را ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید