news-background
news-background

شوخی جان کرازینسکی و رایان رینولدز با سریال The Office در ویدیوی پشت صحنه فیلم IF

فیلم «کاش» در ماه مه اکران خواهد شد.

ویدیوی پشت صحنه خانوادگی و فانتزی «کاش» (IF) با بازی «رایان رینولدز» پیش از برگزاری سوپر بول یکشنبه آینده منتشر شد. «جان کرازینسکی» که «مکانی آرام» (A Quiet Place) را در کارنامه دارد، بر روی صندلی کارگردانی این فیلم نشسته اما این در این ویدیو مصاحبه رینولدز را قطع و خودش را «جان کرازینسکی» معرفی می‌کند.

در یکی از اپیزودهای سریال «اداره» (The Office)، شخصیت جیم با بازی «جان کرازینسکی» با شخصیت دوایت با بازی «رین ویلسون» شوخی می‌کند. او یک نفر را استخدام می‌کند تا خودش را در اداره جیم معرفی کند. در این شوخی همه از جمله همسر جیم مشارکت کردند و فردی که برای این شوخی استخدام شد کسی نبود جز «رندال پارک» که آسیایی‌تبار است و هیچ شباهتی با کرازینسکی ندارد.

داستان فیلم در مورد دختر جوانی است که تجربه‌ای ناگواری داشته و پس از آن شروع می‌کند به دیدن دوستان خیالی دیگران. کرازینسکی در «سینماکان» امسال گفته بود «کاش» از فیلم‌های محبوب دوران کودکی‌اش از جمله «ای.تی» (E.T) الهام گرفته شده است: «دوستان خیالی فقط مخلوقاتی دوست‌داشتنی نیستند، نهانگاه‌هایی برای امید، رؤیا و جاه‌طلبی‌های ما هستند.»

علاوه بر کرازینسکی، رینولدز و فلمینگ، بازیگرانی چون «مت دیمون»، «استیو کارل»، «بابی موینیهان»، «لویی گاست جونیور»، «آلن اس. کیم»، «جان استوارت»، «فیبی والر-بریج»، «امیلی بلانت»، «مایا رودلف»، «سم راک‌ول»، «سباستین مایسکالکو»، «کریستفر ملونی»، «ریچارد جنکینز»، «آکوافینا» و «وین وان» در این فیلم مقابل دوربین رفته و یا صداپیشگی کرده‌اند.

تریلر جدید «کاش» در زمان برگزاری سوپر بول پخش خواهد شد. پارامونت «کاش» را ۱۷ مه ۲۰۲۴ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید