news-background
news-background

تیم برتون بازسازی Attack Of The Fifty Foot Woman را برای برادران وارنر کارگردانی می‌کند

برتون «حمله زن پنجاه فوتی» را برای وارنرها بازسازی می‌کند.

در پی موفقیت هنری و تجاری «باربی» (Barbie) و دریافت هشت نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم، استودیوی برادران وارنر با مدیریت «مایکل دلوکا» و «پم عبدی» با «تیم برتون» برای بازسازی فیلم «حمله زن پنجاه فوتی» (Attack Of The Fifty Foot Woman) به توافق رسیدند.

«ددلاین» گزارش داده است که برتون کارگردان بازسازی فیلم کلاسیک برادران وارنر خواهد بود که در سال ۱۹۵۸ اکران شد. «گیلین فلین» که برای «اشیای تیز» (Sharp Objects) نامزد امی شده نویسنده فیلمنامه است.

نسخه اول فیلم علمی-تخیلی «حمله زن پنجاه فوتی» با بودجه غیررسی ۸۸ هزار دلاری و با بازی «الیسون هیز» در نقش وارثه‌ای ثروتمند ساخته شد که به یک موجود غول‌پیکر تبدیل می‌شد. برتون در سال ۱۹۹۶ با «مریخ حمله می‌کند!» (Mars Attacks) با بازی «جک نیکلسون»، «آنت بنینگ» و «ناتالی پورتمن» یک فیلم علمی-تخیلی از دهه ۱۹۵۰ را بازسازی کرده است. آن فیلم ۱۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

برتون یکی از تهیه‌کنندگان بازسازی به همراه «تایم هارپر»، «اندرو میتمن» و «کای دولباشیان» خواهد بود. این فیلمساز تا امروز در مقام کارگردان و با فیلم‌هایی چون «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland)، «سیاره میمون‌ها» (Planet of the Apes) و «بتمن بازمی‌گردد» (Batman Returns) بیش از ۴.۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته و سپتامبر آینده «بیتل‌جوس ۲» (Beetlejuice 2) را در سالن‌های سینما دارد.

فلین که نویسنده سابق «اینترتینمنت ویکلی» است از رمان خودش «دختر گمشده» (Gone Girl) برای سینما اقتباس کرده که ۳۶۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید