news-background
news-background

فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری Argylle با امتیاز ۳۹ درصد راتن تومیتوز در حال تبدیل شدن به اولین فاجعه تجاری سال ۲۰۲۴

فیلم پرهزینه «آرگایل» از «راتن تومیتوز» امتیاز ضعیفی دریافت کرد.

تازه‌ترین ساخته «متیو وان» با ستارگانی چون «هنری کویل»، «دوا لیپا»، «برایان کرانستون»، «سم راک‌ول» و «برایس دالاس هاوارد» نقدهای مثبت زیادی دریافت نکرده است. «آرگایل» (Argylle) که با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری بر اساس یک منبع الهام پرسش‌برانگیز تولید شده از «راتن تومیتوز» امتیاز ۳۹ درصد و از «متاکریتیک» امتیاز ۴۰ از صد دریافت کرده و ممکن است به اولین شکست تجاری فاجعه‌بار سال ۲۰۲۴ تبدیل شود.

داستان فیلم در مورد ماجراجویی‌های یک ابر-جاسوس به نام آرگایل با بازی «هنری کویل» در سراسر ایالات متحده، لندن و دیگر لوکیشن‌های اگزاتیک است. دیگر بازیگران فیلم «سم راک‌ول» برنده اسکار، «دوا لیپا»، «جان سینا»، «آریانا دبوز» «برایس دالاس هاوارد» ستاره «دنیای ژوراسیک»، «برایان کرانستون» ستاره «برکینگ بد»، «کاترین اوهارا» ستاره سریال «شیتس کریک»، و «ساموئل ال. جکسون» خواهند بود.

امتیاز ۳۹ درصد «راتن تومیتوز» بدترین آمار کارنامه وان و حتی پایین‌تر از «کینگزمن: حلقه طلایی» (Kingsman: The Golden Circle) سال ۲۰۱۷ و «کینگزمن» (The Kingsman) سال ۲۰۲۱ است.

«ددلاین» گزارش داده است که این فیلم آخر هفته آینده حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون دلار فروش خواهد کرد اما با توجه به اینکه تا ابتدای ماه مارس وقتی «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) اکران می‌شود رقیب بزرگی در مقابل ندارد ممکن است از شکست تجاری برهد. «یک عشق: باب مارلی» (One Love: Bob Marley) فیلم دیگری است که از اواسط فوریه به سالن‌های سینما می‌رود و گروهی از مخاطبین «آرگایل» را می‌رباید. همزمان با ایالات متحده، «آرگایل» در بریتانیا و ایرلند، استرالیا، فرانسه، آلمان و مکزیک اکران خواهد شد.

فیلم «آرگایل» بی‌شباهت با «۳۵۵» (The 355) با بازی «جسیکا چستین» و «پنه‌لوپه کروز» نیست که با بودجه ۷۵ میلیون دلاری ساخته شد و ۲۰ میلیون دلار در بازارهای داخلی فروخت.

اکران سراسری «آرگایل» در آمریکا از ۲ فوریه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید