news-background
news-background

آماندا سایفرد به سریال Long Bright River پیکاک پیوست

سایفرد به سریال جدید پیکاک ملحق شد.

«آماندا سایفرد» پس از «ترک تحصیل» (The Dropout) در مینی‌سریال جدیدی به نام «رودخانه طویل درخشان» (Long Bright River) برای پلتفرم استریم پیکاک مقابل دوربین می‌رود. این سریال بر اساس رمان پرفروش «لیز مور» ساخته خواهد شد.

سایفرد که یکی از تهیه‌کنندگان سریال خواهد بود اخیراً‌به همراه مور در فیلادلفیا دیده شده است. داستان سریال درباره زنی به نام میکی با بازی سایفرد است، یک مأمور پلیس گشت در فیلادلفیا که گرفتار بحران اپیویید است. وقتی در یکی از محله‌های فیلادلفیا چند قتل اتفاق می‌افتد، میکی متوجه می‌شود که گذشته او ممکن است به پرونده مرتبط باشد.

«نیکی تاکسانو» و مور نویسنده و تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود. تاسکانو شورانر «رودخانه طویل درخشان» و «هیگار بن-اشر» کارگردان قسمت اول است.

سایفرد که با «دختران بدجنس» (Mean Girls) وارد سینما شد و سپس در فیلم‌هایی چون «بدن جنیفر» (Jennifer’s Body) و «منک» (Mank) نقش‌آفرینی کرد، پس از «ترک تحصیل» در سریال «اتاق شلوغ» (The Crowded Room) ظاهر شده است. او اخیراً در «هفت پرده» (Seven Veils) برای «اتم اگویان» فیلمساز کانادایی «کلویی» (Chloe) مقابل دوربین رفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید