news-background
news-background

فرزندان کریستفر ریو بازیگر سابق Superman می‌گویند برادران وارنر بدون اجازه پدرشان را در فیلم The Flash بازآفرینی کرده است

فرزندان ریو می‌گویند فیلم «فلش» را ندیده‌اند.

ویل، متیو و الکساندرا فرزندان «کریستفر ریو» بازیگر سابق نقش «سوپرمن» (Superman) این هفته برای نمایش مستند «سوپر/من: داستان کریستفر ریو» (Super/Man: The Christopher Reeve Story) در جشنواره ساندنس حضور پیدا کردند. این فیلم ظهور ریو در هالیوود و حادثه‌ اسب‌سواری او در سال ۱۹۹۵ را روایت می‌کند که باعث شد از گردن به پایین توان حرکت را از دست بدهد.

«الکساندرا ریو» در مصاحبه با «ورایتی» این مستند را «هدیه‌ای زیبا» می‌داند چرا که داستان زندگی پدرش را «در تمامیت» بازگو می‌کند:‌ «می‌خواستیم مردم فراز و فرودها را ببینند، نمای بیرونی و آنچه در خانه اتفاق می‌افتد.»

فرزندان ریو در بخشی از مصاحبه می‌گویند فیلم «فلش» (The Flash) دی‌سی و برادران وارنر را ندیده‌اند و استودیو برای بازآفرینی دیجیتال پدرشان با آن‌ها تماس نگرفته است.

«ویل ریو» در بخشی از این مصاحبه می‌گوید «بقایای روز» (The Remains of the Day) به کارگردانی «جیمز آیوری» که در سال ۱۹۹۳ اکران شد را بیش از سایر آثار پدرش دوست دارد.

پیش از فرزندان ریو، «نیکلاس کیج» فاش کرده بود که صحنه بازی‌اش در نقش «سوپرمن» در فیلم «فلش» بدون هماهنگی با او تغییر داده شده است: «نمی‌گویم برای نقش «سوپرمن» از هوش مصنوعی استفاده کرده‌اند. شاید استفاده کرده باشند. نمی‌دانم. شاید فقط جلوه‌های ویژه رایانه‌ای است، اما هرچه که باشد، آن چیزی نیست که من در زمان فیلمبرداری بازی کردم. هرچند اندی و باربارا موسکی‌یتی را خیلی دوست دارم… اما همچنان نقشی نیست که من بازی کردم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید