news-background
news-background

نیکول کیدمن: می‌گفتند برای بازیگری قد بیش از حد بلندی داری

کیدمن می‌گوید برای به دست آوردن نقش‌ها درباره قدش دروغ گفته است.

«نیکول کیدمن» در مصاحبه جدیدی فاش می‌کند که در اوایل دوران بازیگری برای به دست آوردن نقش‌ها درباره قد خود دروغ می‌گفته است.

کیدمن که حدود پنج فوت و ۱۱ اینج (۱.۸ متر) قد دارد به «ریدیو تایمز» می‌گوید وانمود می‌کرده که پنج فوت و ۱۰ اینچ است:‌ «به من می‌گفتند: «بازیگر نمی‌شوی. زیادی بلند قد هستی.» کسانی می‌گفتند: «آن بالا هوا چطور است؟» امروز می‌گویند:‌ «قد بلندتر از آنچه فکر می‌کردم هستی» یا مردان درگیر این می‌شوند که پاشنه کفش من باید چقدر باشد. هر بار که روی فرش قرمز می‌روم، کفش‌هایی برای من ارسال می‌کنند که پاشنه بسیار بلندی دارد. می‌گویم: «پاشنه کیتن دارند؟ قد بلندترین فرد جمع خواهم شد – یک زرافه!»»

بازیگر «کوهستان سرد» (Cold Mountain) و «مولن روژ»‌ (Moulin Rouge) به یاد می‌آورد که در کودکی یک تست بازیگری ناموفق برای موزیکال «آنی» (Annie) داده است و به خاطر دو اینچ بلندتر بودن آن نقش را به دست نیاورده است: «آن نقش را به دست نیاوردم. حتی با من تماس گرفته نشد – اما لااقل چهار خط از کر را خواندم.»

کیدمن به دخترانش ساندی و فیث می‌‌گوید هر نوع ضعف جسمانی که داشته باشند اهمیتی ندارد: «مهم این است که چگونه به دیگران اجازه می‌دهید «بله» یا «نه» به شما بگویند، و اینکه آیا قبول می‌کنید یا نه. استقامت درونی به عنوان یک انسان، ابرنیروی واقعی این است.»

«کریس همسورث» دیگر بازیگر استرالیایی هالیوود در سال ۲۰۱۶ به «ریدیو تایمز» اعتراف مشابهی کرده بود: «نقش‌های معینی بودند که می‌خواستم تعقیب کنم اما از نظر جسمانی برای آن‌ها کاملاً نامناسب بودم. و معمولاً درباره قدم [۶ فوت و ۳ اینچ] دروغ می‌گویم که کوتاه‌تر هستم. اما دو حالت پیش می‌آید. برای نقش «ثور» (Thor) گفته بودند: «باید بیش از ۶ فوت و ۱ اینچ باشید»، چیزی که هیچ‌وقت ندیده بودم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید