news-background
news-background

وینست دنافریو: مارول با تغییر نویسندگان Daredevil: Born Again سریال‌های نتفیلکس را وارد «دنیای سینمایی مارول» کرد

دنافریو می‌گوید تغییر عوامل «دردویل: تولد دوباره» در اضافه شدن سریال‌های نتفلیکس به «دنیای سینمایی مارول» نقش داشته است.

«وینست دنافریو» در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید علت اضافه شدن سریال‌های مارول در نتفلیکس به «دنیای سینمایی مارول» تغییر نویسندگان «دردویل: تولد دوباره» (Daredevil: Born Again) بوده است. او در «دنیای سینمایی مارول» و اخیراً «اکو» (Echo) که از دیزنی+ پخش شده نقش «کینگپین» را بازی کرده است.

اکتبر گذشته گزارش شد که دیزنی از روند پیشرفت «تولد دوباره» راضی نیست و نویسندگان سریال را تغییر داده است. دنافریو می‌گوید: «پس از تغییر همه نویسندگان «دردویل:‌ تولد دوباره»، همه نویسندگان دور هم جمع شدند و گفتند: «ببینید، حالا باید چنین کاری کنیم.» بنابراین مستقیماً به «دردویل» اول متصل می‌شویم و این عالی است. داستان‌های جذاب زیادی را ممکن می‌کند و همه داستان‌هایی که در آن سه فصل روی دادند. حالا «تولد دوباره» را با همه آن تاریخچه شروع می‌کنیم و پیامد آن تاریخچه. بر اساس آن اتفاقات درباره «دردویل: تولد دوباره» حرف می‌زنیم.»

دیزنی+ هفته پیش سریال‌های مارول در نتفلیکس را رسماً بخشی از «دنیای سینمایی مارول» اعلام کرد. بنابراین «دردویل» (Daredevil) اول در کنار «جسیکا جونز» (Jessica Jones)، «پانیشر» (Punisher)، «لوک کیج» (Luke Cage)، «مشت آهنین» (Iron Fist) و «مدافعان» (The Defenders) همگی بخشی از روایت این دنیای سینمایی خواهند بود.

تاریخ پخش «دردویل: تولد دوباره» با بازی «چارلی کاکس» در حال حاضر نامشخص است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید