news-background
news-background

باکس آفیس: فیلم Wonka به فروش ۴۷۰ میلیون دلاری نزدیک شد؛ Eras Tour پرفروش‌ترین فیلم کنسرت تاریخ؛ رکوردشکنی Poor Things در یونان

فیلم «وانکا» (Wonka) استودیوی برادران وارنر در خارج از مرزهای آمریکا از ۳۰۰ میلیون دلار فراتر رفته و در سراسر دنیا به فروش ۵۰۰ میلیون دلاری نزدیک شده است. انیمیشن «آرزو» (Wish) دیزنی از سوی دیگر از ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرده و «تیلور سوییفت: تور ادوار» (Taylor Swift: The Eras Tour) رسماً به پرفروش‌ترین فیلم کنسرت تاریخ بدل شده است.

«ددلاین» گزارش داده است که «تور ادوار» سوییفت از ۲۶۱.۶ میلیون دلار در سراسر دنیا گذر کرده و رکورد «این آخرش است» (This is It) «مایکل جکسون» را شکسته است. اکران «تور ادوار» در آمریکای شمالی ادامه دارد و از ۳۱ دسامبر در چین آغاز شده است.

«آکوامن ۲» (Aquaman and the Lost Kingdom) دی‌سی و برادران وارنر با فروش آخر هفته ۳۰.۳ میلیون دلاری در ۷۷ کشور به ۳۳۴.۸ میلیون دلار در سراسر دنیا رسیده و ۴۰۰ میلیون دلار را در دسترس می‌بیند. پرفروش‌ترین بازارهای بین‌المللی این فیلم تا امروز چین با ۵۴.۳، مکزیک با ۱۷.۵، فرانسه با ۱۳.۵، آلمان با ۱۳ و بریتانیا با ۱۰.۵ میلیون دلار بوده‌اند.

«وانکا» آخر هفته گذشته در ۷۷ کشور فروش ۲۸.۹ میلیون دلاری را ثبت کرده و به ۴۶۶ میلیون دلار نزدیک شده است. پرفروش‌ترین بازارهای بین‌المللی این فیلم تا امروز بریتانیا با ۶۷.۲، فرانسه با ۲۲.۷، آلمان با ۱۸.۶، استرالیا با ۱۸.۱ و هلند با ۱۰.۹ میلیون دلار بوده‌اند.

انیمیشن «کوچ» (Migration) یونیورسال این هفته از ۱۵۰ میلیون دلار عبور کرده و بیشترین فروش را در آلمان با ۱۱.۶ میلیون دلار، فرانسه با ۹.۲ میلیون دلار، مکزیک با ۶.۷ میلیون دلار، استرالیا با ۵.۱ ملیون دلار و اسپانیا با ۳.۴ میلیون دلار ثبت کرده است.

فیلم «شنای شبانه» (Night Swim) افتتاحیه جهانی ۱۷.۷ میلیون دلاری را به ثبت رسانده و در فرانسه ۶۸۰ هزار دلار فروخته است. «هر کسی به جز تو» (Anyone But You) و «موجودات بیچاره» (Poor Things) که یکشنبه شب برنده گلدن گلوب شد به ترتیب ۵۸.۴ و ۲.۲ میلیون دلار فروخته‌اند. «موجودات بیچاره» با ۱ میلیون دلار رکورد افتتاحیه «یورگوس لانتیموس» در یونان را شکسته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید