news-background
news-background

آغاز فیلمبرداری فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things

تولید اپیزودهای پایانی «موجودات عجیب» آغاز شد.

فیلمبرداری فصل پایانی سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things) را با انتشار تصاویری از عوامل و بازیگران تأیید شد. این تصویر را صفحه رسمی سریال علمی-تخیلی نتفلیکس به تأیید رسانده است.

تولید اپیزودهای پایانی سریال با اعتصاب نویسندگان در ماه مه متوقف شده بود. فیلمنامه‌های این فصل در آن زمان به نگارش درآمده بودند اما برادران دافر ترجیح دادند فیلمبرداری را بدون حضور نویسندگان ادامه ندهند.

پخش سریال «موجودات عجیب» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی برادران دافر در سال ۲۰۱۶ آغاز شد و «واینونا رایدر»، «دیوید هاربر»، «فین ولفهارد»، «میلی بابی براون»، «گیتن ماتارازو»، «ناتالیا دایر»، «چارلی هیتون» و بسیاری دیگر را ستاره کرد. داستان سریال در مورد رویارویی ساکنین شهر هاکینز ایالت ایندیانا با موجودات و اتفاقات فراطبیعی است.

پیش‌تر گزارش شده بود که «فرانک دارابونت» اپیزودهایی از فصل پایانی سریال «موجودات عجیب» را کارگردانی خواهد کرد. «لیندا همیلتون» بازیگر فیلم‌های «نابودگر» (Terminator) یکی از بازیگران جدید سریال در فصل پنجم است و «دن تراختنبرگ» (10 Cloverfield Lane) دست کم یکی از اپیزودهای جدید را کارگردانی می‌کند. «میلی بابی براون»، «سیدی سینک» و «فین ولفهارد» از جمله بازیگران فصل پنجم در نقش‌های پیشین خود خواهند بود.

«شان لوی» تهیه‌کننده سریال پیش‌تر به «توتال فیلم» گفته بود: «یک داستان‌سرایی بسیار بسیار بزرگ سینمایی خواهد بود که اتفاقاً نامش را سریال تلویزیونی گذاشته‌اند. فصل پنجم «موجودات عجیب» به بزرگی بزرگترین فیلم‌هایی است که دیده‌ایم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید