news-background
news-background

کی هوی کوان در فیلم اکشن With Love با بدلکار John Wick در مقام کارگردان همکاری می‌کند

کوان با یکی از عوامل «جان ویک» همکاری می‌کند.

«کی هوی کوان» پس از دریافت اسکار با «همه‌چیز همه‌جا همزمان» (Everything Everywhere All at Once) و پس از آن ورود به «دنیای سینمایی مارول»‌ با فصل دوم «لوکی» (Loki) به یک فیلم اکشن به نام «با عشق» (With Love) پیوست. این فیلم به تهیه‌کنندگی «دیوید لیچ» در استودیوی یونیورسال ساخته می‌شود.

«جاناتان اوزه‌بیو» بدلکار و کارگردان واحد دوم فیلمبرداری فیلم‌هایی چون «جان ویک ۳» (John Wick 3)، «پلنگ سیاه» (Black Panther) و «ددپول ۲» (Deadpool 2) و سریال «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) اولین فیلم بلندش را می‌سازد. «لوک پسمور» نویسنده آخرین نسخه فیلمنامه «جاش استادرد» و «متیو مری» خواهد بود.

«همه‌چیز همه‌جا همزمان» کوان را پس از چند دهه به بازیگری برگرداند. او در این فیلم به کارگردانی دنیل‌ها نقش همسر یک مهاجر شرقی با بازی «میشل یئو» را بازی کرد و به اولین بازیگر آسیایی تبار تاریخ تبدیل شد که جایزه انفرادی اتحادیه بازیگران (SAG) را دریافت می‌کرد. او جوایز بسیاری از جمله گلدن گلوب، انتخاب منتقدین و گاتهام را نیز با این فیلم به خانه برد.

پس از آن فیلم کوان به فصل دوم «لوکی» پیوست و در سریال «چینی متولد آمریکا» (American Born Chinese) دیزنی+ همکاری دیگری با یئو داشت. پروژه بعدی او اقتباس برادران روسو از رمان مصور و آخرالزمانی «الکتریک استیت» (The Electric State) مقابل «میلی بابی براون» خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید